2010年1月15日星期五

勤奮噬脂菌Diligent Fungus真係噬到脂????

O係新年之前收到THE ZTYLE通知抽中O左珍妹代言呢個試用,真係好開心O架,因為珍妹個廣告真係好吸引,一個月減20磅喎!!!對呢年肥O左好多既我黎講,真係O岩晒!!!而到擒日為止O岩O岩食晒一盒啦,所以係時候上黎SHARING...
3G x 30包
勤奮噬脂菌5大功能:
--好菌修護受損腸道
--嗜脂菌株吃掉多餘脂肪
--培養好菌踢走壞菌
--宿便脂肪從糞便中排出
--健康,瘦身一次完成
 
每天服用,日日減500-800卡路里
 
保健五菌:
嗜脂益生G菌: 提高脂肪分解能力,減低復胖
嗜脂益生R菌: 阻斷脂質在小腸中被消化吸收
嗜脂丹曲M菌: 抑制膽固醇合成,保肝及抗氧化
嗜脂芽胞B菌: 具有溶解體內纖維蛋白,降低體內不良物質及體內各種不好狀況等保健作用
嗜脂螺桿S菌: 可幫助體內褐色脂肪組織代謝,維持減肥期間新陳代謝的順暢以降低復胖機會
 
成份:
嗜脂益生G菌, 嗜脂益生R菌, 嗜脂丹曲M菌, 嗜脂芽胞B菌, 嗜脂螺桿S菌, 嗜脂酵母素,水溶性膳食纖維,青咖啡豆,抹茶
 
適合對象:
--膽固醇過高者
--體重過重者
--中腰肥胖人士
--需經常應酬者
--擔心血管疾病人士
--調整生理機能
食用分量:只要每日2-3次,於餐前30分鐘食用1包,即可吸走腸道內脂肪
食用方法(快捷):直接食用,再飲暖水半杯
食用方法(美味):混入不同的食品當中,例如乳酪,果汁或花茶等
綠綠地色既粉末..
我覺得似梅子粉味+綠茶味,其實就咁食都已經幾好味,反而加落飲品度可能會改變O左野飲原本既味都唔定,因為佢有綠茶成份即係有綠茶味,我有試過將佢加入綠茶度,都OK唔錯O架!!!
試用日期: 15天 (一日2次,午餐/晚餐前)
體質: 易水腫,尤其經期前更甚,全身略肥,腸胃易敏感肚潟,沒有便秘問題
 
進食習慣: 主要食午/晚餐,早餐少吃,但鐘意食鹽分高同濃味食物
 
我會由減肥,排毒,美肌,保健幾方面分享...
 
減肥:
服用O左15日(每日2次) ,磅數係一樣,冇加亦冇減,不過個肚腩就細O左少少...
 
排毒:
因為我一向都冇便秘問題,O係服用初期唔覺排便量同次數增加,都係同平時一樣一日1-2次,不過到食O左個幾星期開始,有時O個餐食得豐富O左或者比較油膩,就好快要去廁所,同埋排便量同次數都多O左,而且平時我經前幾日雖然都一樣係去到,但會冇咁暢順,但食O左佢之後解決O左呢個問題喎!!!而且平日腸胃敏感既我少O左肚瀉呀!!!
 
美肌:
平日我唔算多暗瘡,大瘡更加少,都係經期前先會有,又或者天氣突變而引起,今次試食期正值經期時間,而且我習慣O左夜瞓,但呢半個月都冇出過大瘡,細瘡都冇,只係有少少酒米咋,而且皮膚平滑O左,可能佢真係改善到腸胃...
 
保健:
呢排天氣成日變,仲凍O左好多日添,我本身冇食任何保健維他命藥品,只係有食佢咋,但我冇感冒又冇唔舒服既情況出現,係咪同佢有關我就唔肯定,不過我諗長期食對身體都唔會有壞影響,可能仲好D添...
 
後記:
本身我試食最大期望係減磅,不過呢方面對我黎講冇咩成效,但我食最後O個幾日先開始去O左多廁所,所以我諗連住食可能係WORK都唔定,應該要食至少一個月先有明顯效果,可惜我只係試得半個月啦!!不過意外收穫係腸胃正常番,平日好易肚瀉既情況有改善,而且皮膚好O左....


 
一包包獨立包裝..
勤奮噬脂菌
DILIGENT FUNGUS

沒有留言 :

發佈留言