2010年1月27日星期三

ETUDE HOUSE MOISTFULL 3IN1 MASSAGE MASK

舊年夏天既時候,因為阿MI又飛KOREA,所以就搭O左佢單買O左D ETUDE HOUSE既PRODUCTS...
都係買MOISTFULL LINE,仲有2枝超鐘意既甲油,左邊淺色O個枝已經比我用O左一半啦...
3IN1 MASSAGE MASK係連MOISTURE GEL一SET都賣既,呢個唔係貨SIZE,只有30ML
吱出黎係GEL FORM,其實同罌GEL有D似...
不過就比GEL更爽身...
睇下.....推2下已經吸收晒啦...
 
呢個MASK話明叫3IN1,就梗係有3個用法啦...
1. 按摩霜: 按5-10MINS過水
2. 保濕MASK: 薄搽一層,等15-20MINS過水
3. SLEEPING MASK: CREAM之後搽厚一層過夜..
 
基本上除O左SLEEPING MASK之外,前面2個方法我都試過,不過佢隻GEL真係超爽身,成日都好易按一陣已經冇晒,所以如果當MASSAGE用,一定要用好多TEXTURE夠厚先得,但我覺得按完又冇咩特別喎!!!我諗佢只O岩皮膚較油既人用,我呢D混合偏乾真係TOTAL USELESS.....
 
當MASK敷就好似有SMOOTH O左,但保濕功效唔多掂,好在佢只係得30ML,如果買貨SIZE真係揼心啦.而家唯有厚搽佢連埋頸快手KO O左就算啦.....
 
P.S. 不過又奇喎!!同LINE既LOTION同GEL CREAM都幾好用,得呢個對我黎講係雷品....
 

沒有留言 :

發佈留言