2010年1月11日星期一

燒著啦~~~~~KONAD STAMPING NAIL ART SET

KONAD STAMPING NAIL ART O係FORUM之中已經HIT O左有一段時間,最近我又搽番下指甲油,所以都有留意呢SET野,其實一直都好想買,見之前有人去淘寶網買超平,不過老翻係唔多印到O架,所以即時冇興趣...咁呢排又見唔少SIS O係BLOG SHARE買O左KONAD,原來HK都有代理O架,只不過得MK同TP兩間,對於我呢個港島人又唔係成日過海黎講,有D遠又要專登去.....
不過原來佢地有ONLINE SHOPPING既SERVICE O架,正當我考慮幫襯邊間既時候,LALA介紹O左TP O個間比我,話D價平D,而且我都有聽人講呢間售後服務幾好,咁BY POST就算掛號都仲平過我來回車錢,又可以慳時間,所以我一於決定上網買,落完ORDER入O左數第2日,佢就已經寄出O左啦,不過今次掛號真係有驚無險,DETAILS最尾先講啦....
SET B $255(甲油1枝+TOP COAT1枝+印連刮一SET+5塊版)甲油同版可自選,改甲筆$45,另加甲油2枝 $33@
SET甲油我要O左白色,買SET可以用優惠價$33(原價$43)買甲油,我買多枝銀同黑色...
版我買O左S9,M14,M57,M59,M71...
今晚我試玩O左,不過第一次印得麻麻,有D甲印唔晒圖案呀!!!!等WEEKEND多D時間再玩過...
我用O左白色甲油+M71版
遠睇都OK,近睇就唔多掂啦..
印全甲真係要練多D先得...
好啦....講番今次掛號事件先,事緣我一向屋企地址都唔寫BLDG,只係寫街號同街名,咁我寫EMAIL比賣家既時候寫漏O左街號又唔知喎!!!佢寄出O左有SEND張掛號SLIP比我又冇睇,到過O左2日都未收到既時候,我諗住上HK POST個網CHECK下件野去到邊既時候,睇番張SLIP先知原來冇寫到街號喎!!!!
真係大穫過大穫!!!!咁分分鐘會打回頭O架喎!!!仲要O個日係星期六,又己經12點幾,雖知HK POST星期六係收1點,我即時勁打去HOTLINE啦,等O左幾分鐘有STAFF聽,我同佢講完之後佢CHECK到件野去O左CENTER,咁佢叫我SEND張改O左地址同簽O左名既SLIP比佢,睇可唔可以改到啦...
到O左2點幾佢CALL番我,話因為改動太大,唔可以當件派番,但可以嘗試SEND去我想PICKUP既郵局,真係太好啦!!!咁到6點幾另一個STAFF再CALL我,話已經成功O係CENTER幫我截O左件,可以星期一去我指定既郵局PICK UP....只要帶番我ID就可以去拎啦,成個過程真係好驚險....好在!!!!到今日佢仲有CALL我提話件野已經到O左郵局可以隨時去PICK UP....真係估唔到而家郵局既SERVICE係咁好,真係抵讚!!!

沒有留言 :

發佈留言