2010年1月16日星期六

KONAD印甲第二回~~底色好靚但印得麻麻..

今日又黎玩印甲第二回啦,經過上次印全甲圖案之後,發覺真係好鬼難,所以而家我都係決定練習下D細圖先,呢次我揀O左好SWEET既圖,好多人都有買呢塊版..
M59
SASATINNIE橙紅色甲油,KONAD TOP COAT,白色印甲油,SALLY HANSEN MEGA SHINE
SASATINNIE呢隻色靚到爆,搽完對手好白...
冇搽TOP COAT都夠令..
印完就係咁啦,唔係好得所以我自己用點珠筆印下佢,等花D冇咁樣衰..
我印蝴蝶結同雪花都好OK,不過印心心唔係好得,唔知點解...
成日印唔晒個圖喎!!!浪費O左好多白色印甲油呀!!再咁落去我諗好快要補買LU...>_<..

沒有留言 :

發佈留言