2011年1月10日星期一

SHU UEMURA: 零毛孔美肌~~

日本美容品牌SHU UEMURA植村秀既MOUSSE底霜係佢多年黎既皇牌,去年睇過日本女星山田優既廣告令我印象好深刻..


打造零毛孔美肌???我好需要呀.........!!!!枝BASE一到手當然要即刻試啦...


SHU UEMURA UV UNDER BASE MOUSSE SPF30 PA+++
 
妝前泡沫底霜 SPF 30 PA+++
 
$320/65G
 
SHU UEMURA FUNDAMENTALS 五角海棉
 
一包4個
 

引進日本嶄新的Aquatoril及兩種保濕因子,透明質酸及甜菜鹼,加上植村秀獨特成分海洋深層水TM,令全新妝前泡沫底霜SPF30PA+++更覺水盈潤澤,舒適貼服.


底霜專用五角海棉好厚身,但同時亦好O岩手形,角位可以輕易搽到鼻側,咀邊既位置,而且質感柔軟,用黎上粉底都OK...


佢有兩隻唔同顏色,01 BEIGE同02 PINK, BA為我揀選既係01 BEIGE,因為佢話我再用PINK會太白啦,但想追求白淨膚質既SIS不妨買PINK用...

用之前要上下搖勻,之後吱出大約一個乒乓波咁大既份量,不過最好輕力按先,因為一不小心好易按多O左,之後再用海棉沾取泡沫底霜上面..


妝前要做好保濕滋潤既打底工序,之後再將泡沫均勻搽上面,毛孔較大既位置可以重複塗抹,因為佢推開會變水狀,所以唔怕搽多1-2層會有一撻撻既情況出現,搽完好貼薄自然,膚色會均勻一D..
遮暇方面我覺得遮毛孔效果一流,用完真係平滑得多,淡淡既紅印都冇問題,不過對於暗瘡印同斑就只係一般,最好都係用番CONCEALER...

如果WEEKEND OR放假有時唔想化全妝,搽咁多野的話,其實用佢真係好方便,有SPF30 PA+++已經可以省卻再搽防晒,之後再加碎粉,就可以造出一個無妝感既底妝,同時膚色又均勻細緻O左,當然你亦都可以搽上薄薄一層既粉底啦..


沒有留言 :

發佈留言