2011年1月17日星期一

從"有機"出發(下)

上回分享O左試用咁多樣AMIZ既天然有機產品,其中因為我最關心係水腫既問題,所以我有回購佢既瘦身皂,O係冬天呢個咁易肥既日子,我都有KEEP住日日用O架..


AMIZ排毒瘦身皂 $98/80G


天然手工製造..


主要係去水腫,O岩晒我用..


上次已經略提過佢可以起泡用,但亦有另一個方法..

1) 整濕瘦身皂..

2) O係微濕既皮膚上均勻塗上..

3) 再用手按摩..

4)過水..

呢個方法可以令瘦身皂更加襟用,而且可以O係易水腫既位置按摩耐D,效果會更加好..


配合埋小麥草同月見草茶,功效更加明顯,內服既可以令面同身體冇咁腫,外塗既可以淡到橙皮紋同去水腫,我其實已經用O左有2個星期O架啦,除O左去水腫,我覺得皮膚都有改善,細粒粒少出O左..

不過個人會有少少疲累感,其實係正常排毒作用,而且睡眠質素係好O左;但飲月見草最好早上飲,到LUNCH就差唔多啦,唔係你會夜晚要成日去廁所O架,切記!!!


最近月見草茶飲晒就再去入,仲有買定罌暗瘡GEL,今次買加強版,會多D香薰成份O架,有O左呢2樣,過年食多多油膩煎炸野都唔怕啦..

AMIZ AROMATHERAPY

FACEBOOK:

沒有留言 :

發佈留言