2011年1月19日星期三

激讚淘寶手工假眼睫毛~~

之前有人開團買呢間淘寶假眼睫毛,質素好好而且又平,佢同台灣出既手工假眼睫毛差唔多,不過價錢係當地買既1/3至1/5不等,O個次我第一次買,只係買O左3盒,雖然係好用,不過要自己再買係有D難度,因為佢只做$300以上批發,一個人買唔到咁多,所以今次同朋友夾份入手,一於買多D,買夠成年用...


我買O左11盒,全部都係手工款,因為呢D係自然又靚,但價錢比其他唔係手工既貴少少,不過都平過台灣/香港買好多..


#218 $10


交叉8 $25


F-2 $18


A-7 $12


#162 $18


E-22 $26

$18-26既質素係最高,$10-$12既我買黎日常粗用,係比較自然既款色幼身D既,今次既質素我好滿意,尤其係交叉8同E-22,真係好靚,用完我會再買..

P.S. 大家有興趣想睇戴上眼示範嗎??如果多人有興趣我先出啦...

沒有留言 :

發佈留言