2011年1月14日星期五

從"有機"出發(上)

對AMIZ既認識,其實係從靚太比我既試用裝開始,最近變為FANS既佢,入手O左好多不同既產品,所以拎O左部份比我試下;一向對"有機""天然"產品都好有興趣,有咁多新玩具,當然要開黎試下啦...


有食用既花茶同皮膚用既SKINCARE..


2款有機花茶分別係ROSE玫瑰同EVENING PRIMROSE月見草,功效同味道都有所不同,玫瑰沖出黎好有花香味,味道清新而且易入口,未嘗試過花茶既朋友都會鐘意,有美容功效又好飲..

月見草沖出黎既味比較沉,帶少許回甘,初時飲可能有D唔慣,不過飲得1-2杯就會開始覺得好飲,而且佢功效好多,除O左美容仲可以減輕經前水腫,我飲O左幾日,真係個人冇咁"墜"喎,平時經前肚谷谷既情況都有改善..


黑掹掹既CHARCOAL SOAP,只要加少少水已經好易起泡,不過大家唔使驚,D泡唔係黑色既,只係帶有淡灰色,過完水之後感覺乾淨,但又唔會繃緊不適,同市面有CHARCOAL成份既CLEANSER完全唔同,佢係任何皮膚都O岩用O架..


香薰SLEEPING MASK一打開已經有濃濃既香薰味,個MASK質地係GEL狀不過一推開就變得好水,唔使一陣已經吸收晒,晚上洗完面搽佢就OK啦,好方便,最重要係聞住D香薰味好RELAX好好瞓...


個香薰暗瘡GEL真係掂到爆,勁...推...之...物!!!!!!本身我係易敏感,又偏乾皮膚,不過有時天氣影響,OR經前都會爆大瘡,但因為我易敏感,好多暗瘡消炎GEL都唔用得,粒瘡未消到炎,我已經"拿"到飛起,所以我好少買呢類產品用...

但呢個GEL真係好用,搽O左唔止冇敏感,仲好香香薰味道,佢亦都唔會抽乾皮膚,你知最近天氣幾乾O架啦,如果甩埋皮我仲使化妝既,每日只要搽晒所有SKINCARE之後點上就OK,方便又WORK,呢粒大瘡又痛又生正O係面珠位,用O左一個星期已經冇晒影LU...


MANYEE買O左小麥草都倒O左樽仔我試,每日一匙加水就OK,佢話有D草青味所以要加其他野去飲/食,我反而就咁飲都覺唔錯喎,飲O左一個星期,便便量明顯好多,但次數同平時差唔多,最正係竟然改善O左平時因為腸胃敏感造成既搞肚....YEAH!!!


瘦身皂唔算好多泡,所以我會先整濕個身,再直接用舊皂全身捽勻,之後用手略為按摩,再過水就OK啦,雖然佢係SOAP但唔會好乾,不過都要搽番BODY LOTION既..

我本身係好易水腫既人,平時因為飲食習慣已經係,但經前更甚,所以我係好需要用去水腫既產品,但呢D唔係用幾次就WORK,要用上一段時間先會見到效果,所以.....用完個SAMPLE,我走去買O左個貨SIZE返黎用,想知效果點,就要睇埋我下篇啦...

AMIZ ARMOATHERAPY

沒有留言 :

發佈留言