2011年1月3日星期一

晚間修護: ELIZABETH ARDEN白手套瑩白維C智能膠囊

ELIZABETH ARDEN一向我只係用過佢既EIGHT HOUR CREAM同LIP STICK,只係因為覺得佢既TARGET消費層唔係我呢個年紀,應該係更成熟既女士們,所以一直未有購買其他產品用;不過最近品牌想改變舊有既印象,銳意年輕化推出O左白手套系列,除O左固有既年齡層FANS之外,仲吸引埋想美白既一眾年輕女士添....


ELIZABETH ARDEN

WHITE GLOVE EXTREME SKIN BRIGHTENING OVERNIGHT CAPSULES 

白手套瑩白維C智能膠囊

$560/ 50 CAPSULES @ SASA

作為特殊夜間護理,智能膠囊容易被肌膚吸收,在夜間修復肌膚表面於日間的受到到傷害,用後翌日肌膚光滑亮麗.高濃縮配方,有助提升肌膚天然膠原蛋白含量,加強吸引純淨的維生素C,進而控制黑色素的産生..
 
 
吱出黎係GEL狀,不過有少少啡啡黃黃物體,睇番說明書話係正常可能有既沉殿物,所以我照用,SO FAR又冇敏感冇事喎,我當佢ESSENCE用,之後再搽CREAM,推開會覺得有D油油地,要等一陣先吸收晒,但用完都幾滑幾滋潤..


不過有D怕油或者係油性皮膚既人,其實都可以照用,只要加埋保濕精華溝埋搽,就會更快吸收同爽身,而且唔會影響效果,只要拎用開既精華就OK啦..


用O左一段時間,皮膚O係最近咁凍咁乾燥既天氣之下,加上勁去街又夜瞓,都仲KEEP得唔錯,依然係幾白滑,HOHO...而且只要夜晚用都幾方便,一粒可以搽晒全面,不過我要搽埋頸的話,就要用兩粒先夠啦..

或許你會覺得$5XX只可以用個多月都唔算平,但你可以當TREATMENT咁用,O係皮膚狀態差O個排連用1-2星期,又或者用上一罌之後,停用2-3個月再用,咁樣就化算得多..

沒有留言 :

發佈留言