2011年1月23日星期日

賀年甲款特別班+入手超好玩DIY E-NAIL~~

新年前真係好忙呀,一黎忙自己野,二黎忙屋企野.所以我已經有一段時間冇玩甲啦,上次買番黎D野幾乎都未用,所以O係FACEBOOK見到MIRUKU搞賀年甲款特別班,即刻搵埋2個朋友齊齊JOIN先...


我揀O左上圖個"萬紫千紅迎兔年"甲款,不過就轉晒D底色同彩繪漆色..

底色: ECO NAIL H359

彩繪漆: KONAD NO.10 DARK ORANGE & NO.11 GOLD BROWN

印版: NO.67

白兔仔: E-NAIL 玩彩盒 (白色) + KONAD兩用彩繪筆(黑/粉紅色)


因為O個日我有D趕時間,所以只係畫O左2隻兔仔咋..


原來SET E-NAIL玩彩盒好好玩O架,又易畫同快乾!!!另外終於用到KONAD兩用彩繪筆啦,我買O左2枝黑同白都未開過,而家試完返去要即開先得...

P.S.開班日期去到2月2日年三十晚,有興趣就快D去預約啦,時間係先約先得..

賀年甲款特別班報名詳情:



一場黎到MIRUKU,我點會空手而回先得O架,當然入手O左2枝E-NAIL水指甲玩下啦,呢個藍色P250好靚呀,又實色,市面比較少有,另外仲買O左枝黑色M097,不過未有現貨,要遲D先拎得啦..
最近天氣好乾燥,甲邊有好多硬皮同倒刺,所以入埋枝ECO NAIL特效滋潤指緣油,方便我擺O係公司用都得...


既然我講得SET E-NAIL玩彩盒咁好玩,點會唔入埋呀!!!!我買O左E-NAIL水指甲,只要加$250就可以換購一盒啦,有成10色O架,而且因為佢係水性指甲油,我仲可以溝色用,鐘意DIY畫甲既朋友一定唔可以錯過,聽JACKIE講唔係有好多存貨咋,賣完就冇啦,好搶手!!!


盒入面仲有本書仔,教你點用佢既工具畫唔同圖案,好有用O架...

而且仲有唔同畫甲款比你做參考,返到屋企我都忍唔住試畫下個企鵝圖案先..


有晒STEPS好易跟,畫得似唔似呀???


搽埋TOP仲靚喎...

底色: E-NAIL P250

企鵝: E-NAIL玩彩盒(白色,黃色,黑色),E-NAIL P250(溝白色變粉藍色),KONAD兩用彩繪筆黑色


下次我想試畫甲蟲OR鯨魚,大家有冇心水想睇邊個????多人揀既我就畫佢先啦,會出埋STEPS比大家睇O架...

銷售點:

MIRUKU SHOP

E-NAIL DETAILS:

ECO NAIL FANPAGE:

沒有留言 :

發佈留言