2011年1月30日星期日

來自新西蘭的蜂蜜護膚(產品試用篇)

COMVITA既美肌護膚產品高達99%都係天然成份,由新西蘭MANUKA蜂蜜提煉既HUNI®XA™同多種草本植物精華製造而成,真係O岩晒敏感肌又鐘意蜂蜜護膚品既我;上次工作坊拎O左全系列共9件產品返去試用,已經用O左有10日時間啦,大家係咪好心急想知佢好唔好用呢???


GENTLE SMOOTHING CLEANSER

溫和潤滑潔面乳

$269/150ML

溫和的乳狀配方能同時潔淨及水潤肌膚,有效清除面部化妝,角質層及雜質,讓肌膚重現透亮潤澤...

CLEANSER係LOTION狀,有著蜂蜜+天然草本植物既味道,推開會FEEL到有少少粒粒,應該係蜜糖既結塊黎,只要5毫子份量就足夠全面使用,乾手乾面搽,再加水推開,最後清洗乾淨就OK;佢同時仲可以卸除淡妝同面部殘留既妝物,清潔能力高但好溫和,而且有滋潤感,好O岩而家天氣用...


HYDRATING TONING MIST

保濕噴霧

$299/150ML

清爽配方能水潤及平衡肌膚,潔面後或隨時隨地使用,都能讓肌膚煥然一新..

噴霧裝方便使用,TONER有濃濃既蜂蜜味道好清甜REFRESH,洗完面後全面噴上即可,不過我會再用手輕按加快吸收,有時化完妝太乾都可以用佢噴一下,即時保濕又唔會影響妝容..


ACTIVE LIFTING SERUM

高效緊緻精華素

$599/30ML

特強配方能有效對抗初期的衰老跡象,用後肌膚緊緻柔細,面部輪廓更緊實..

精華素係GEL狀,推開好水潤快吸收,有陣陣既蜂蜜味道,我會全面搽上2-3泵份量,有需要可以O係易有紋路既位置重覆塗上,我覺得佢對乾紋效果特別明顯,解決乾燥既問題..


RADIANCE PLUS LOTION

煥膚乳液

$499/50ML

能長時間滋養平衡肌膚,用後肌膚明亮剔透,柔細亮麗..

LOTION狀既產品植物油同草本味道較重,不過依然好易推開,我會重點O係T-ZONE,下巴同有斑有印既位搽多D,有輕微煥膚既作用,如果皮膚唔太乾可以當埋MOISTURIZER搽添..


PROTECTIVE DAY LOTION

日間滋潤乳液

$369/50ML

瞬間吸收的配方在日間為面部肌膚提供保護並取得平衡,以防止老化的跡象..

質感比RADIANCE LOTION水潤一D,所以好快就被皮膚吸收,每次2-3泵已經夠全面連頸用,不油膩既清爽配方,任何皮膚都O岩用..


REPLENISHING NIGHT LOTION

夜間滋潤乳液

$439/50ML

質輕但富含滋養成份,在您睡夢之中徹底修復及平衡肌膚,時刻為您擊退老化痕跡..

質地介乎DAY LOTION同RADIANCE LOTION中間既NIGHT LOTION,晚上用依然覺得清爽唔LUP,但滋潤感都尚算足夠,因為我會搽埋RADIANCE LOTION先用佢..


INTENSIVE HYDRATING MASK

深層保濕面膜

$369/50ML

獨特的保濕成份能讓肌膚滋潤飽滿,用後肌膚水嫩柔軟,重現生氣,散發動人神采...

MASK既質地係輕盈既CREAM狀,我會全面薄薄搽一層,敷10-15MINS用水清洗..


用完皮膚真係明顯SMOOTH好多,亦都冇咁乾燥,雖然佢話一星期用2次,但最近天氣實在太乾,我隔日就用啦...


NOURISHING LIP TREATMENT

滋潤唇部修護霜

$139/10ML

特效滋潤配方,能加倍潤澤雙唇..

冬天我用得最快既產品一定係LIP PRODUCT,因為我個咀成日都好乾,呢枝LIP TREATMENT真係好夠潤,杰身既膏狀雖然一開始有少少難吱出,不過只要好少份量已經夠,而且搽完可以KEEP住幾個鐘都唔乾,真係一流...


FIRMING EYE GEL

緊緻眼部凝膠

$399/15ML

能清除眼部浮腫,用後肌膚更覺嬌嫩,雙目散發亮麗神采..

質地好水既EYE GEL,只要輕輕按開已經即時吸收晒,比較保濕但唔太夠滋潤,用黎做打底就最好,而且去眼腫效果唔錯...


用O左10日之後,整體皮膚都有輕微改善,眼部冇咁浮腫而且膚色均勻細緻O左,亦都冇之前咁乾燥,望落更加平滑,最重要係天氣咁乾我用晒成SET新產品都冇任何過敏現象,證明佢既天然成份真係好溫和,O岩晒敏感肌用O架!!

有興趣可以去佢既網址睇下:

FACEBOOK:

沒有留言 :

發佈留言