2011年1月15日星期六

重頭開始:依蘭依蘭@AVALON

其實我早個幾星期前已經上網知道AVALON ORGANICS既頭髮系列做PROMO,仲知道佢SHAMPOO同CONDITIONER都有出我最愛既依蘭依蘭味添,不過一日推一日,卒之我都係等到PROMO最後一日先記得去買...


AVALON ORGANICS YLANG YLANG CONDITIONER $34.9/325ML

搵O左2間WATSONS都只買到CONDITIONER,不過我唔甘心,再去第3間,終於買到LAST TWO既SHAMPOO,YEAH!!!!!


AVALON ORGANICS YLANG YLANG SHAMPOO $29.9/325ML

買O左當晚已經好心急開黎用啦....


SHAMPOO係我最鐘意既透明GEL狀,泡沫唔多,過完水有少少"鞋"既感覺,不過洗完好乾淨..

CONDITIONER係CREAM狀,搽O左頭髮1-3MINS過水,即時順滑番晒,平衡番之前SHAMPOO既啜手感覺,VERY GOOD呀...


用完一SET頭髮乾O左之後,最明顯改善係頭皮同髮根好清爽乾淨,雖然而家係冬天又好乾燥,不過太滋潤既洗髮用品其實唔係我最愛,因為我頭髮好易塌,所以比較鐘意D用O左洗完爽身但SMOOTH既SHAMPOO同CONDITIONER,寧願之後O係髮尾搽番D修護產品好過..

買佢主要都係YLANG YLANG味道,真係好香好鐘意,可惜係頭髮乾O左之後味道KEEP得唔耐,但洗O個時聞住都好開心;而且呢系列係可以令頭髮SHINE一D,用完真係好有光澤感,變得順滑易梳,不過就唔夠滋潤,髮尾依然係比較乾,要搽番頭髮用美容液先OK..

WATSONS有售

沒有留言 :

發佈留言