2011年1月22日星期六

AROMA DANCE PARTY~~

大家知道咩野係"AROMA DANCE"嗎???其實我都唔係好清楚,所以上星期參加O左AROMA VERA純真香薰O係DANZ STAGE舉行既PARTY,一於體驗下點樣用AROMA黎跳舞先...


DANZ STAGE...

PARTY上有小食同飲品提供,大家可以食O左少少野,因為一陣要跳舞嘛...


當然唔少得AROMA VERA同AINHOA既產品啦....


正式開始後AROMA VERA既老闆娘就做領舞示範比我地睇先,真係跳得唔錯喎...


之後就到我地齊齊活動既時間啦,分別用上JASMINE同ROSE香薰油,跳唔同既舞,我搽O左O係脈搏既位置,咁跳舞時就隨著身體既舞動同熱力,會揮發得咁好...


當然要由DANZ STAGE專業既導師教我地啦,教O左CHA CHA,WALTZ同牛仔舞,其實我讀大學時因為要修學分,都上過半年既跳舞堂,就係跳呢幾款,不過因為班上男少女多,所以我係跳男仔舞O架,可以轉少D圈嘛...KEKE..

齊齊跳都幾好玩,不過我真係太少郁動啦,跳O左陣已經腳仔軟,我睇係時候要去做下運動先至得...


最後係慶祝生日既朋友同抽獎,雖然個NUMBER係好LUCKY,但我就抽唔中啦..


不過每人都有份小禮物O架,有AINHOA,AROMA VERA既SAMPLES同朱古力,個朱古力酸酸地幾好食,我當晚已經食晒LU...

沒有留言 :

發佈留言