2011年1月28日星期五

IT'S SKIN POWER 10 高效保濕精華素~~

近年韓國護膚品牌O係亞洲興起,因為價錢大眾化,而且有質素,以往偏好日系護膚品既消費者都有唔少轉O左軚,而我就係其中一個;先前行過萬寧既時候,竟然O係開架度發現網上討論大熱既韓國三大醫學品牌---IT'S SKIN,佢最出名既POWER 10精華系列呀,花多眼亂之下,一於試枝最BASIC既保濕精華先..


IT'S SKIN POWER 10 GF-高效保濕精華素

$138/30ML @ MANNINGS

主要成分為天然保濕NMF精華及植物鴨子蘑菇萃取物,天然及植物保濕精華,有效為皮膚補充水分及增強皮膚鎖水能力,減少因缺水而引致的乾燥及敏感現象,使皮膚回復水潤嫩滑...


試管裝方便衛生,而且佢仲加個透明膠蓋O係面,咁就唔怕會有麈啦..


精華素係透明,不過有D淺藍色既粒粒O係入面...


透明GEL狀偏水質,藍色粒粒推開就會消失,搽完好快被皮膚吸收,即時提升水份...


乾燥係引起敏感其中一個主要原因,冬天時份濕度低,敏感皮膚既我除O左要小心護理之外,就係要做好保濕先,只有打好個底,皮膚低層夠水份,先可以抗禦外界環境既影響...

呢隻精華素係由植物精華取代水份而成,濃度高又更加保濕,所以我用O左咁耐都冇過敏,皮膚亦都冇咁乾燥;每次用上2泵已經夠搽晒全面連頸,除O左單用當精華素之外,仲可以敷MASK前用黎打底,保濕效果更加好..

POWER 10系列不愧係IT'S SKIN一年可以賣上500,000枝既暢銷產品,O係香港就算係類似既開架醫學品牌,都唔可以做到佢咁相宜既價錢,而且質素仲唔錯添,用完呢枝,可以試下佢膠原蛋白精華素喎!!!!

萬寧獨家發售

沒有留言 :

發佈留言