2011年6月1日星期三

公主風外表VS實用性內涵

喜愛公主風,唔一定由頭到腳都係公主既打扮(如果係COSPLAY同小朋友,我都仲可以理解XDDD),因為每個女仔都有會對浪漫有所嚮往,LACE、碎花圖案、粉紅色、珍珠等等既甜美風格,耐不時就會偷襲你,如果見到黎自台灣既JEALOUSNESS化妝品,應該只有落得敗家既下場,HHAA....


JEALOUSNESS 玫瑰眼唇卸妝液 $110/100ML

& 防水眼線膠筆 $120/8色


只見咁PINK既PACKING,係咪已經好想敗回家???!!!

不過佢唔止外表得,其實內裡一樣咁實用,今次我用既就係BK煙燻黑色啦...


用佢同平時我愛用既眼線筆一比,兩枝其實都咁顯色又易畫,只不過用手一捽,就高下立見啦;JEALOUSNESS只係淺色O左少少,但平時愛用既眼線筆就幾乎抹走晒(唔怪得平日我化妝眼尾咁易溶晒啦!!!)


畫上眼既效果都好好,眼線係我平日化妝不可或缺既部份,因為我對眼比較易浮腫...


再加埋E/S同假眼睫毛,咁就係我平時既眼妝啦...

下圖係我出O左街8個多小時之後影既,可以見到眼尾係有少少黑色,不過唔算好嚴重,因為本身我係一對油眼,又多眼水,除此之外,其他地方連雙眼皮位都冇甩過喎!!!可見佢既防水防油效果唔錯,而且幾持久...


JEALOUSNESS眼唇卸妝液一打開已經聞到陣陣玫瑰香薰味道,水油2層既設計,用之前要搖勻,樽口比較細,唔怕一次過倒太多..


我用平時用開既眼唇卸妝液作比較,同JEALOUSNESS一樣都係水油2層,只抹一次,JEALOUSNESS O個邊已經甩O左8成,但平時用開既只甩O左6成到,抹第2次,JEALOUSNESS已經抹走晒所有EYELINER啦,而平時用開既眼唇卸妝液,要3次先可以抹乾淨...

JEALOUSNESS卸除眼影眼線效果非常好,唔"頁"眼又好溫和,不過對於卸除防水MASCARA就比較遜色,要卸除多次先完全乾淨,呢個有少少扣分..


因為加入六胜肽同玻尿酸,所以卸妝之餘,保濕效果亦都更好,同平時用開既相比,水份同柔軟度都升O左一格;尤其每日都要化妝既SIS,落妝產品都要揀好D既,唔係對眼周肌膚有日積月累既傷害O架...

沒有留言 :

發佈留言