2011年6月2日星期四

呷一口健康蘋果醋

一向腸胃都比較差,有胃痛又有腸胃敏感,只要食物有少少污漕我都好容易出現腹瀉;所以便秘我係從來都冇試過,但並不代表我排便係正常O架...


為O左想腸胃健康D,我上星期就到O左位於測魚涌既樂本健啦....


有冇見到周圍擺滿好多維柏健既產品??其實今次上去就係為O左佢...


維柏健 WEBBER NATURALS 整腸蘋果醋分享會..

聽到蘋果醋,第一時間係咪覺得佢會好酸???無錯既,如果以前有飲過枝裝要溝水稀奇既,真係幾酸下,而且醋味唔係人人受得住,尤其我個胃唔太好添!!!!不過呢隻係膠囊裝,入面裝有蘋果醋粉末,咁就唔怕會傷牙齒同胃啦..

除O左可以令腸胃健康D,排毒去宿便之外,佢仲可以平衡身體既酸鹼值,對身體都好有益O架,咁吸引,當然要番屋企即刻食先..


另外維柏健仲有好多唔同既保健食品,減肥消脂孖寶: META SLIM 脂BURNER & 脂BLOCKER (我見佢一SET咁賣$638,都幾有興趣....),仲有女士O岩食既GRAPE SEED、OMEGA 3同CRANBERRY...


言歸正傳,介紹番今次主角:

WEBBER NATURALS APPLE CIDER VINEGAR

整腸蘋果醋

$228/240 CAP

每顆膠囊均含豐富營養成份,包括能改善皮膚和消化道、有益血糖和膽固醇值的可溶纖維果膠、平衡身體機能的礦物質和微量元素、人體必需的多種維他命物質,以及氨基酸、乳酸和酵素...
 
有助燃燒體內脂肪、加速新陳代謝、排走體內宿便;亦有助降低食慾,故得到「修」身纖型的效果。本品更能調節身體體液以維持身體呈微鹼性,有助提升精神活力,從而有效預防慢性疾病...


因為我本身血糖低又腸胃敏感,問過職員意見之後,佢地建議我初初食1-2粒先,覺得OK先再加份量,最多去到1日6粒分3餐食...

怕醋味既人食佢就O岩晒,雖然係膠囊裝,但唔係好大粒,一次過食晒2粒都冇問題,只係吞O個刻有少少酸酸地,而且帶出街食好方便,一定唔會唔記得食啦..

初初2日我係食1-2粒,仲要分2次食,覺得冇咩問題,我就加到3-4粒,最後我係食到1日6粒;食得少份量既時候,唔覺有咩特別,隨著劑量加多,我覺得排便量都多O左,少O左腹瀉,但唔知點解多O左放屁喎!!!HHAA..

另外最大發現係,平時我起身一定係周身骨痛,最近雖然都有D攰,不過情況係有改善到,尤其係肩膀位,好似冇咁痛咁BOR...

有興趣可以到以下網址睇下..


除O左樂本健,WATSONS,華潤堂,莎莎都有售O架..

沒有留言 :

發佈留言