2011年6月21日星期二

台灣開架PAPER MASK巡禮(下)

繼續擒日既台灣開架PAPER MASK分享,呢款LOVE MORE面膜係我呢兩篇入面最鐘意既,尤其係藍色保濕呢款(可惜香港暫時唔見有得賣,佢真係平靚正!!)


LOVE MORE AQUA MASK--DEEP HYDRATING NT $199/7片(買一送一)


係半透明比較薄既MASK,紙質非常貼面,ESSENCE足夠但唔會滴,敷完皮膚即係FEEL到飲飽水,仲幾滋潤,皮膚有輕微敏感時用都冇問題..


LOVE MORE AQUA MASK--SKIN WHITENING NT$199/7片(買一送一)


佢同藍色O個款差不多,只係ESSENCE比較爽身,我覺得藍色保濕效果比較好,但呢款都唔錯,仲要係買一送一喎,即係NT $199/14片,去邊度搵???!!!!


LOVE MORE DIAMOND SUPER WHITE MASK $NT$299/7片(買一送一)


原本我係想買舊款O個隻,朋友去到台灣先知改晒升級版,MASK既質地好貼面,ESSENCE好多,敷完皮膚好有光澤感,雖然都係買一送一,不過佢貴少少,比我揀我會買番AQUA MASK..


O係台灣買唔到既舊版,竟然O係香港卓悅搵到,仲要$19.9/5片咋...


不過我用完就明白點解佢要出升級版,因為佢紙質係差D,ESSENCE又少D,同埋最重要係佢唔太貼面,用完既感覺真係麻麻...


SEXY LOOK彈力白晢雙拉提面膜 $78/10片(買一送一)@SASA


又係見平先入既拉提MASK,同上篇既我的心機相比,佢既CUTTING貼面好多,而且我塊面咁大都包得晒,但佢頸位既MASK得好少,只包到下巴位咋..

敷得幾舒服,保濕度只係一般,美白唔覺有,所以應該唔會再買...


KEKE....我既PAPER MASK存貨(其實仲有D不過冇擺入去),應該都有50-60片,加埋D WASH OFF既MASK,用晒成個夏天都冇問題,所以暫時唔會再買住O架啦(除非有D抵到爆O架啦...:P)

沒有留言 :

發佈留言