2011年6月9日星期四

KEEP住24小時水水水水....

KIEHL'S於6月1日推出既ULTRA FACIAL OIL FREE系列你入手O左未呀???仲係心大心細唔知買唔買好??咁不如睇下我用O左個多星期既分享先決定啦...


KIEHL'S ULTRA FACIAL OIL FREE COLLECTION


ULTRA FACIAL OIL FREE CLEANSER $155/150ML

不含油份的潔面啫喱泡沫豐盈,能徹底潔淨面上污垢,有效減少面部多餘油份,令肌膚油脂平衡、亮澤清新...


每次只要好少份量,就可以起出好棉密既泡沫,如果你想再多D泡,可以配合起泡網用添!!!無香料既CLEANSER,可以帶走污垢又唔會覺得乾,感覺溫和舒服..


ULTRA FACIAL OIL FREE TONER $180/250ML

有效減少肌膚表面的多餘油份,令肌膚即時感覺清新,充滿健康氣息...


透明水狀既TONER,用COTTON PAD抹全面有即時保濕功效,本身佢無香料,不過可能入面成份既問題,我覺得有陣酸酸地既味道,但好快散唔使擔心既..


ULTRA FACIAL OIL FREE GEL CREAM $260/50ML

此不含油份、質感清爽的啫喱乳霜能為肌膚帶來深層保濕及修護功效,以及持久鎖緊肌膚水份,令肌膚不再泛起油光,水油更加平衡..


望落係半透明GEL CREAM狀,一推開就變得好水,只要抹幾下就已經吸收晒,好保濕,而且佢唔似一般GEL狀保濕霜,搽完化妝好少會有屑屑,佢完全冇呢個問題,搽多D做BASE都可以..


ULTRA FACIAL OIL FREE系列不含油份,以高度保濕作主打,無色素無香料,用完又唔會乾,我覺得大部份皮膚都O岩用..

用O左有個多星期既時間,我覺得皮膚水份係多O左,雖然T-ZONE、下巴位仍然有油光(我相信O係香港既夏天,冇可能全日一滴油都冇掛....),但已經冇咁嚴重,平時我LUNCH前已經要補妝,而家食埋LUNCH先補都仲OK..

3-STEPS一套唔使$600仲要咁大SIZE,其實好抵用!!!如果想試下個質地可以去KIEHL'S專門店同COUNTERS,佢地既BA都好NICE O架!!^^

沒有留言 :

發佈留言