2011年6月6日星期一

零毛孔★自然好氣色

春夏妝容最緊要係望落乾淨而又有好氣色,汗水油脂當然要通通OUT啦,想要打造零毛孔肌又紅粉緋緋,只要用上以下兩件BENEFIT既星級產品就話都冇咁易啦!!


BENEFIT THE POREFESSIONAL $280/22ML

BENEFIT POSIETINT $310/12.5ML


收緊毛孔的專業底霜,配方混合矽及硅酮彈性體,可收緊毛孔之餘,改善粗糙皮膚。它能即時令毛孔隱形,肌膚完美無瑕..


細細枝其實帶出街補妝用都OK,吱出黎係肉色膏狀,推開會變成啞色效果...


本身我毛孔都幾粗大,尤其夏天同經前時間,POREFESSIONAL妝前妝後用都可以,只係妝前就以打圈方式塗抹,妝後就要逐少印上,以免推走粉底...

個人黎講,我比較鐘意妝後用,搽O左粉底之後印上,最後加碎粉就OK.毛孔即時遮O左8成,望落皮膚都乾淨好多;不過天氣熱成咁,點都會甩咁D,只要抹走油脂,搽上佢再補番D 2-WAY就得,都幾方便...


清透的嫩粉色澤,能瞬間打亮雙頰與雙唇,營造出自然俏麗的粉紅氣色;全新水水凝膠配方,適用於任何膚色,更能持久粉嫩一整天!金屬光感的瓶身設計,增添耀眼時尚風格,讓人驚艷...


其實BENETINT我已經好想買,不過見佢咁紅有D卻步,因為我本身皮膚都比較白,怕用O左會太紅;之後出既POSIETINT反而O岩晒我用,佢冇BENETINT咁水,但顏色就易用得多,係粉紅色黎....


不過佢都係比較易乾,所以如果你係手殘之人(其實我都係...KEKEKE)好易會推到一撻撻,所以最好用我呢個方法啦,點POSIETINT上SPONGE再印上面,咁就可以做到淡淡既粉紅色,好自然好LONGLASTING,夏天用佢成日都唔會甩..


除O左當胭脂,仲可以搽咀O架,效果有D似不脫色唇膏咁,超級持久呀,飲水都唔甩,如果加LIPGLOSS ON TOP會更加靚;不過POSIETINT一定要用油份卸妝先卸得乾淨O架,用卸妝水,CLEANSING MILK都唔得,呢點要留意啦....^^

沒有留言 :

發佈留言