2011年6月22日星期三

初試VENUS SKIN MASK

有睇過上兩篇文章分享,都會知道我最近愛用台灣出產既PAPER MASK,因為佢地確實係平得黎品質有保證;而新開既網上小店EASYSKINBEAUTY有售既VENUS SKIN,係由專業美容師、藥師共同研發,咁PRO當然要試下佢既人氣MASK先啦..


VENUS SKIN靚亮白哲面膜 $150/1盒10片 (單買$16片)

全新多重白皙植物精萃複合因子:維他命C磷酸鎂鹽、熊果萃取精華、白芨萃取物、桑白皮萃取、白附子萃取液、木瓜提取物。本產品可代謝肌膚老廢角質,預防及淡化肌膚斑點,給妳有效密集的靚、亮、白、皙體驗。白茶萃取與膠原蛋白,讓妳恢復肌膚健康,有效預防及延緩肌膚老化,促進膚色均勻光滑。結合高效能玻尿酸,同時鎖水保溼,讓肌膚白皙柔嫩持有彈性,給妳如維納斯般淨白無瑕的動人美肌...


有層膠膜,用之前撕走敷面就OK,入面精華唔算好多,但片MASK都幾濕潤...


CUTTING都幾貼亦都夠闊,只係有D位需要摺一下..


使用說明係敷15-20MINS,不過唔知係我皮膚乾定係咩原因,我發覺敷最多10MINS已經FEEL到有D乾,莫講話敷到15MINS,所以我覺得時間方面要自己調節下..


敷完面上剩餘既ESSENCE唔多,按幾下已經吸收晒,用完即時FEEL到皮膚SOFT好多,毛孔細緻O左;不過我皮膚比較乾,所以保濕滋潤只係一般,用完佢要即時搽番SKINCARE鎖水先OK,但對於毛孔大皮膚偏油既皮膚黎講應該幾O岩用,反而我對佢另一款ANTI-AGING既煥采柔膚面膜好有興趣,或者可以買黎試試...

想知多D INFO,就LIKE EASYSKINBEAUTY FANPAGE(按此)啦...

沒有留言 :

發佈留言