2011年6月8日星期三

讓頭皮清爽❤頭髮滋潤~~

5月底時出席PANTENE CLINICARE BLOGGER GATHERING,做O左頭髮分析之後,取走O左一SET三件既COLOR/PERM DEMAGE REPAIR染燙損傷修護系列返去試用,佢係適合染燙受損髮質,希望對我一頭亂草有D幫助啦...


PANTENE CLINICARE 染燙損傷修護洗髮乳


白色GEL LOTION,易起泡帶有微香,不過泡沫唔算好多,但清潔能力幾好,洗得好乾淨又清爽,唔會覺得LUP...


PANTENE CLINICARE 染燙損傷修護潤髮乳


GEL CREAM狀,易推開,搽完等1分鐘到過水,頭髮變得好SMOOTH,不過我個頭太旱啦(都話係亂草),用佢唔夠潤,但就幾貼服易梳...


PANTENE CLINICARE染燙損傷修護密集修護精華 $79.9/10枝


因為我頭髮比較長,每次用一枝份量O岩O岩好,不過如果你係短髮既都唔使擔心會浪費,因為個頭可以塞番個樽口,就可以留番下次用啦..

質地同潤髮乳有D似,不過佢比較杰身,搽O係頭髮上可以停留3-5分鐘,如果可以配合埋按摩,會吸收得比較好;一星期用1-2次,不過我頭髮好旱,我會隔日用,髮尾乾旱既情況真係有改善..


夏天有時明明出街時係OK,不過返到屋企頭頂既頭髮就塌晒同好LUP;用O左佢洗頭,頭皮就變得清爽番晒,再配合埋潤髮乳同修護精華,頭髮係SMOOTH O左同冇咁乾..

當然我都唔期望用完頭髮可以變到廣告D MODEL咁靚,不過有改善已經好足夠,而且最重要係夏天都O岩用,因為我要KEEP住頭皮乾淨,頭髮滋潤嘛!!用佢真係做得到,有興趣不妨去各大超市同個人護理店睇下..^^

沒有留言 :

發佈留言