2011年6月16日星期四

我愛夏日CHA CHA TINT (送出POSIE TINT貨裝一枝)

上星期我著到成粒橙咁究竟係去邊呢???答案O係我張相既背景就可以搵到..


無錯,BENEFIT既胭脂水系列繼BENE TINTPOSIE TINT之後,今年終於出O左新色CHA CHA TINT啦,佢係帶橙紅色,所以我咪著到咁襯番佢囉....KEKEK..


場地係中環既OPERA GALLERY,O係中環返工咁多年,我都未去過呢度喎!!


主角CHA CHA TINT...


家族成員BENE TINTPOSIE TINT,前者係水狀帶ROSE色,後者係CREAM狀帶PINK色,之前已經試用過啦(重溫按此),真係好正!!!
 

夏天黎到,除O左要用新出CHA CHA TINT之外,都要同十隻手指扮下靚先得O架,大會安排O左O'TSU'ME NAIL BEAUTY同我地整甲添,我至鐘意整甲O架啦,YEAH!!!!


用O左MINX貼甲+OPI黑色甲油,真係幾靚喎!!!


整完手甲,發佈會就正式開始啦,除O左介紹BENEFIT胭脂水系列之外,主持人仲好搞笑咁跳O左PART CHA CHA添....


之後就到"亮女"MODEL作化妝示範,用上各種BENEFIT皇牌產品: THAT GAL、POREFESSIONAL、HIGH BEAM同新出既CHA CHA TINT,搽咀同胭脂位,真係即時有番血色又有光澤感...


最後帶晒BENEFIT胭脂水系列3個成員番屋企啦...


急不及待要開CHA CHA TINT黎試,佢係橙得黎帶紅,所以上O左面唔係覺橙黃色咁,反而好自然,我皮膚比較白都一樣HANDLE到,如果皮膚係TAN色既落多少少就OK啦,真係好靚,感覺上比POSIE TINT仲得我心(我知我係貪新忘舊O架啦:P)

CHA CHA TINT 6月24日於海港城FACECESS BENEFIT COUNTER率先發售,7月1日全港公開發售...

***********************************************************************
因為之前試用過,所以今次枝POSIE TINT會送出比我BLOG既FANS,問題係:

 BENEFIT CHA CHA TINT會幾多號率先發售呢???

想JOIN抽獎既FANS請以PM形式O係YAHOO BLOG(按此)提供答案同EMAIL,截止日期係6月19日晚上12時正,抽中者將會個別通知^^

沒有留言 :

發佈留言