2011年6月15日星期三

飲住食住都會瘦❤TRIMEC

以前要減肥係一件好痛苦既事,因為瘦身食品選擇少又稱不上好味(仲記得O個D奶昔代餐嗎???諗起就唔想食..=口=);不過而家減肥就幸福得多啦,可以一邊食好味既野一邊減,真係幾"梳肝"下...HHAH...


可能PR都知我好需要減肥=_=!!所以早前就收到一袋TRIMEC既瘦身食品,份量足夠我食至少兩個星期O架!!!


收腩湯兩大盒,見到就流晒口水...........

--專利研製Fibersol-2 配方,獨特纖維素有效促進腸道蠕動,排清毒素及多餘脂肪..
--日本3L 黃金減肥胺基酸,針對亞洲女性體質,全日燃脂..
--強效消脂甲酸鉻,降食量達50% ,持續飽肚,避免攝取多餘脂肪...


有3種食法...


仲有10日火速收腩餐單添..


TRIMEC清新收腩湯..

1盒10包有2隻口味,分別係蕃茄湯同蘑菇湯..


蕃茄湯--豐富果膠纖維,含大蕃茄紅素及維他命C ,抗自由基,保持面色紅潤,消脂同時美肌..
酸酸地都幾O岩夏天飲,入面仲有唔少蔬菜粒O架!!我覺得配麵包/餅乾一齊食會好味D;另外用黎代替平時煮意粉用既蕃茄醬都唔錯,已經較好晒味,加少少碎肉同新鮮蕃茄已經OK,方便又好味道..


蘑菇湯--特多膳食纖維,邀活腸道蠕動,排清體內廢物毒素...

味道比較濃郁仲有粒粒蘑菇,口感非常好,我多數用黎當早餐或者下午茶時段食,只飲湯都好好味,OK夠飽肚而且少O左口痕想搵零食既情況出現喎!!個人黎講比較鐘意佢多D,蕃茄湯要配其他食物先會OK..


TRIMEC火辣收腩湯..

冬蔭功味道..


冬蔭功湯--辣椒鹼刺激體內生熱系統,提高代謝率50%..

湯係比較稀身,帶酸辣超...........好味呀!!!仲有好多蝦粒真係好似平時飲開既冬蔭功湯,鐘意食辣既一定要買番盒試下...


我仲鐘意用佢做湯底加米粉食,飽肚好多仲可以飲埋個湯,YUMMY~~~


除O左收腩湯,仲有24小時消脂特飲,雙管齊下,想唔WORK都唔得啦..


頂級咖啡--巴西頂級咖啡豆,味道香濃;每包只有66KCAL(普通的咖啡1/3)。咖啡因及單寧酸,抑制食慾,醒腦提神;水溶性纖維FIBERGUM,排清廢物及毒素...

杯裝造型夠特別,入面有7包份量,1包1杯幾方便..

咖啡只可以熱飲,O岩晒D咖啡癮勁既人,雖然我唔嗜咖啡,不過我有比D日日飲咖啡既朋友試,佢地都話唔錯喎,係略為甜O左少少,但原來佢仲有另一款零糖咖啡O架!!可以推薦比佢地試下先..


沖開時已經聞到陣陣咖啡香,有奶同糖就唔使再調味,口感幾香濃,係甜O左少少,朝早返工飲一杯幾醒神..


青檸檬茶--豐富維他命C及E,高效抗氧;啟動身體自我淨化過程,移除多餘脂肪及毒素。FIBERSOL-2專利配方,吸附腸內外多餘脂肪,排清毒素...

可以凍熱兩飲,咁熱既夏天我當然係要凍飲啦...


加冰或者雪凍飲都一樣透心涼,飯後飲一杯真係正呀!!!!!

甜味適中,同平時飲既檸檬茶差不多,每日我都會沖至少兩杯飯後飲或者進餐時一同飲,消暑又好飲,而且低卡同有豐富既VIT E同C,美肌同時瘦身,GOOD~~~

雖然我冇跟足餐單進食,不過試用O左十幾日之後,我發覺偶爾勁食之下,磅數都冇重到,反而肚腩好似細O左D;另外排便量比以前多,感覺好似去O左D宿便咁,好暢快呀!!最驚喜係M前爆瘡情況有改善,雖然唔知有冇直接關係,但皮膚平滑O左,可以算係額外收穫^^

行開MANNINGS可以去睇下,又或者到TRIMEC網站登記成為會員(按此)訂購,就可以用$115(原價$159)購買各種口味O架!!

沒有留言 :

發佈留言