2011年6月13日星期一

CLARINS SHAPING FACIAL LIFT發佈會

本身肥肥地既身型,再加上易水腫體質,朝早起身好多時唔止塊面浮腫,有時對眼仲腫到唔畫眼線根本出唔到門口,情況係好嚴重;不過要由大餅面變到V SHAPE,我相信應該只有整容手術先幫到我,但要搵番輪廓,只要用對護膚品就絕對可以做得到...


好多名人ARTISTS都話佢好WORK既CLARINS SHAPING FACIAL LIFT系列,終於都有機會親身試下啦...


試之前當然要清潔下雙手先啦,呢枝CLARINS INVIGORATING FRAGRANCE有去過COUNTER試產品既SIS應該都會見過,因為BA成日會用佢同你抹手O架!!!隻味好香好RELAX,PR仲話好多孕婦生完BB都鐘意用佢...


主角出場,全系列3件產品,左起:

CLARINS纖顏緊緻精華 $520/50ML

CLARINS電眼精華 $330/15ML

CLARINS纖顏急救面膜 $380/75ML


纖顏緊緻精華質地好水潤易推,夏天搽O左佢應該唔使再用其他精華都夠...


纖顏急救面膜,PR話好多ARTISTS要影相之前都會用佢,即時去水腫效果好好,如果有時間雪O左先敷仲正,CREAM狀質地有D似MOUSSE..


發佈會正式開始,首先由CLARINS STAFF同營運總監介紹品牌背景同SHAPING FACIAL LIFT系列既歷史同發展,之後就由5位MODELS示範使用纖顏緊緻精華既5個按摩STEPS(我有MARK底O架,因為返去我要跟住做:P)


之後....好殘忍地竟然比把尺我地度,90度既V SHAPE我當然唔會有,仲過晒好多添..>_<


返去要努力纖面之前,當然要食番個NICE TEA先...


有O左呢SET產品,我諗塊面唔會咁腫啦掛,做唔到90度,距離接近番D我都好開心O架啦!!效果如何,等我試番一段時間先再分享啦...^^

沒有留言 :

發佈留言