2011年6月3日星期五

夏天專用: 水珠清爽BB CREAM

基本上我每日都有化妝既習慣,不過香港天氣真係太乞人憎,又濕又熱,OFFICE冷氣又好似殮房咁凍死人,所以朝早個妝幾靚幾貼都好,皮膚成日一冷一熱咁,未食LUNCH都已經溶得7788啦!!!!


最近一次行街,無意中見到佢,我比"水珠"兩隻字吸引O左...

HEYNATURE 水珠清爽BB CREAM SPF 35/PA++ $218/40G


有封條貼住,而且仲有到期日寫明,亦有英文使用方法,唔怕得韓文睇唔明啦...


吱出黎覺得都幾深色,不過推勻O左又同膚色好MATCH喎!!!!而且推開既同時覺得真係有水珠出黎,好得意O架!!!


搽O左一粒豆份量既BB CREAM上面,即時有均勻膚色既功效,亦都冇咁泛紅,真係好貼好薄,同搽O左CREAM差唔多,不過COVERAGE就唔算高,而且遮唔到毛孔...


但呢D問題唔大既,因為我會再搽CONCEALER同LOOSE POWDER,就可以解決晒,最緊要出黎唔會厚粉,夏天我都鐘意搽得薄貼D...

出O左街8個鐘,少少溶就實有O架啦,尤其天氣咁熱,但我覺得都可以接受到,只要用TISSUE印走D油再補乾粉就OK,唔會話真係溶到甩晒咁,亦都唔會焗住皮膚唔舒服;睇黎佢會成為我今個夏天既新竉啦.

想知邊度有得賣就按此^^

沒有留言 :

發佈留言