2011年6月20日星期一

台灣開架PAPER MASK巡禮(上)

一到夏天就係我勁敷PAPER MASK既日子,因為天氣熱,而且皮膚長期處於冷氣之中,水份大量流失,所以晚晚敷片涼浸浸既PAPER MASK已經成為我既指定動作;而台灣開架出品既MASK又平又多款,一日一片咁用都唔會肉痛,最近就試O左呢幾款..


我的心機玻尿酸+藍藻深層保濕雙拉提面膜 $29/4片@SASA


拉提面膜一向都冇咩好感,因為以前用過既都麻麻地,不過見佢咁平就試試...

有菱格型既MASK,都幾貼面,不過CUTTING有D緊,你睇我掛完耳仔拉到幾衡???!!!亦有可能係我塊面太大,HAHAH....所以我要拉闊D掛耳個洞,咁就好好多..

雖然佢CUTTING有D緊,不過敷完皮膚真係幾SMOOTH喎!!!ESSENCE唔算多,敷完按幾下已經吸收晒,唔使過水都OK...


我的心機EGF+胺基酸雙拉提面膜 $29/4片@SASA


同系列另一款面膜,雖然上面講過佢CUTTING有D緊,不過我好鐘意佢頸位下巴位都敷埋,而且ESSENCE係被皮膚吸收晒,平均都係$7片到,應該可以再入..


我的心機水晶15胜肽緊緻眼膜 $45/10對@SASA


平時我用開卓悅O個隻,不過用到悶又想轉下,見佢唔貴就買黎試下..

透明果凍EYE MASK,敷上眼好貼亦都唔易移位,不過我覺得功效冇卓悅隻咁好,麻麻地,都係試下就算...


森田藥粧深層淨白保濕拉提面膜 $29/4片@SASA


已經唔係第一次用森田MASK,呢隻拉提MASK見佢由$59減到$29咁抵,咪買黎試下囉,佢隻紙質同平時既森田MASK有D唔同,佢係有彈力可以拉既,而且CUTTING更加貼面,不過我面大,拉極都仲係爭D喎!!!!!>_
 
敷森田MASK佢都會叫你唔好敷過10分鐘,雖然唔知點解,不過真係試過貪心敷多幾分鐘,塊面會有D敏感,反而10分鐘內就冇事,效果仲唔錯添...


森田藥粧白金胎盤素拉提面膜 $29/4片@SASA


同金色O個隻同一個系列黎..

森田MASK係好多ESSENCE,多到我敷時係咁滴,所以大家要小心呀!!唔係會整到周圍都係..
不過佢既MASK質量真係唔錯,呢2款都好保濕,而且敷完皮膚幾SMOOTH,應該佢比普通O個幾隻更加吸收,如果長期$29真係抵買,但去番原價$59就貴O左少少啦..


我的美麗日記伯爵紅茶馬卡龍面膜 $69/10片@MANNINGS


呢個MASK已經買O左有1-2個月既時間,新出既仲有另一款朱古力,但我夏天鐘意敷D味道較FRESH既MASK,所以揀O左佢,呢2款比平時用開既普通款貴$10 O架!!

自從佢地既紙質全面升級之後,我屋企必定會買佢看門口,因為好貼好保濕又唔LUP,呢款MASK都唔例外,不過紅茶味真係好淡下,反而幾滋潤...

沒有留言 :

發佈留言