2011年3月1日星期二

朋友的小心意: DIY製品~~

不論是西方或中式情人節都已經過去,但卻從朋友手中收到一份小心意,佢知我一向喜好DIY手工製品,除O左因為成份天然無添加,特別適合敏感皮膚既我之外,特別而市面少見一式一樣既包裝都甚得我心...


情人節版玫瑰味潤唇膏+強效紫草膏...


PACKING係黑白既簡單配搭,但有浪漫既心心同玫瑰圖案;潤唇膏帶有淡淡粉紅色,而且有玫瑰香味,唔太濃但搽既時候會聞到,十分討好,因為O係公眾場合用太濃味既野,好多人都唔太鐘意O架...


其實搽出黎係冇色既,不過好滋潤,唔係搽O左只留O係面既感覺,真係覺得滋潤到底,搽完乾紋幾乎冇乜,而且睇落好GLOSSY但又唔係成咀油O個D....


強效紫草膏冇添加香薰味道,我覺得似我小朋友時好鐘意食既保嬰丹味(HAHHA.我真係好鐘意個味O架,雖然有D奇怪),其實佢仲有溫和版,會加薰衣草香薰油,大人細路都用得,亦都比較易接受..


膏狀不過好易推開,薄薄一陣搽勻就OK,佢有消炎作用,皮膚出現敏感不適,暗瘡都O岩用!!!平時市面既紫草膏多數係BALM,搽出黎係油油地令身既,呢款既似CREAM既膏狀真係第一次見,感覺更方便同O岩香港天氣用..

細問之下,朋友告知今次既禮物,其實係由一個小手工攤檔買O架,佢地不定期會O係山頂開檔,如果撞唔O岩時間,仲可以去佢地既地BLOG同FACEBOOK網上購買,大家都支持下DIY製品啦..


沒有留言 :

發佈留言