2011年3月21日星期一

減肥大作戰PART TWO: AMIZ有機瘦身排毒花草茶

最近幾個月都有飲花茶既習慣,因為佢既月見草茶對於我經前症狀同水腫好WORK,所以KEEP住有買,最近因為媽咪身體差O左,所以入手埋排毒功效好好既牛蒡茶比佢試下,飲黎當保健都唔錯,仲可以令佢飲番多D水添...


每包既份量,其實足夠飲差不多一個月,當然你飲得濃D就會快D飲完啦..


牛蒡茶係一粒粒O架,同我之前飲過台灣出既唔同,味道更濃...


沖出黎我當水飲,我飲O左覺得腸胃會舒服O左,媽咪飲完效果好明顯呀,日日都可以去廁所(你知老人家唔一定可以日日有O架!!),同埋好瞓好多...


TOPIC係減肥大作戰,當然係要講番減肥野啦,話說我上次去買洗髮皂時買O左個好野,就係呢個有減肥功效既花茶啦----有機瘦身排毒花草茶NO.1 $88/50G


入面MIX好晒唔同既花茶,仲要切得幾碎,所以最好用有茶隔既壺沖啦,不過如果你唔介意會食到D茶渣既,其實就咁沖都可以既...


個味道我第一下聞,覺得有D似中藥味,飲就反而似淡茶;但隨著我日日咁飲,同埋愈飲愈濃,我開始覺得佢好好飲,完全係平時飲既濃茶味道,不過如果飲時有茶渣既話,食到係會有D香料味,所以我都係鐘意隔清咁飲...


如果你真係唔習慣既話,都可以加其他花茶去增加香味,我因為有飲開月見草茶,尤其M前時間,但同時我又想繼續KEEP FIT喎,所以我會兩溝沖黎飲..

講番功效先,我覺得佢對於一D成日會出街食野,OR偶爾戒唔到口既人真係O岩晒,因為你點食都好,只要乖乖地日日都飲佢幾杯,體重係可以KEEP住不變,;當然如果你可以控制下飲食,的確可以瘦到,尤其飲濃少少,排便量係明顯多O左,最近有朋友見過我都話我瘦O左D,不過磅數其實差唔多,我仲需要努力呀~~

P.S. AMIZ黎緊5月會加價啦,想仲用舊價買就要快手啦,我都襯平入番D做存貨...

沒有留言 :

發佈留言