2011年3月22日星期二

GARNIER CHALLENGE 水潤大挑戰

數年前當香港仲未引入GARNIER既時候,我已經係佢AQUA DEFENSE LINE MOISTURIZING CREAM既FANS,每幾個月就去內地既WATONS入一次貨;雖然我皮膚好易敏感,不過佢係少數開架產品之中全線都用得,所以係屬於會一買再買既牌子..


時至今日,香港已經有GARNIER護膚產品出售,而且有不同系列提供各種皮膚所需;但我始終最愛佢既保濕系列,所以早前出席GARNIER既水潤大挑戰活動,可以試晒佢同系列既所有產品..


場地係中環PURE BAR,為O左配合保濕系列既PACKING,現場都係以綠色為主,連飲品都係綠色O架,仲有DETOX功效添..


活動未正式開始,我地就試下枱面既保濕系列產品,成系列既味道都有好FRESH既青瓜味,夾雜不同濃度既花香,好O岩春夏用,尤其呢2日濕度咁高添...


試玩完之後,就由GARNIER既代表簡單介紹今次既活動同品牌...


原來GARNIER既歷史十分悠久,而且產品種類好多,由頭到腳,以至小朋友用既系列都有...


而今次主角當然係由劉亦菲代言既AQUA DEFENSE系列啦,除O左清爽既綠色之外,仲有粉紅色比易敏感同乾性皮膚使用...


介紹完就到我地進行大挑戰同TEA TIME既時間啦..


分批出去用雙手感受4種不同保濕產品,然後從味道,保濕,清爽,吸收度等等作評分,睇下大家即場選出最高分既係邊隻...


O係未知結果之前,大會請黎MELING同專業營養師分享美容同KEEP FIT心得,要由內而外咁靚,除O左選擇合適既護膚品之外,飲食同運動既配合都好重要..


係咪好想知個結果呢???就係2號以大比數拋離其他3款產品勝出,其實佢就係GARNIER既保濕產品,O係不知牌子既情況之下,結果絕對係公平公正,令我更加想試埋佢既保濕ESSENCE...


完成活動,每人都拎走一SET四件既GARNIER AQUA DEFENSE系列產品,可以返去試真D...

沒有留言 :

發佈留言