2011年3月15日星期二

好味親民價韓食@AZUMMA

前幾日去O左TST同家姐行街,因為我地兩個都好鐘意食韓國野,但燒烤又覺HEAVY O左D(因為係肉肉肉.....),所以去O左金巴利街搵地方食晚餐,其實我平時好少去呢頭食野,今次都係家姐帶路咋...


亞之媽AZUMMA

鋪頭唔大,其實坐得有少少迫,不過上菜幾快,同埋都要等位O架,但唔算耐..


一黎有前菜先,我最LIKE個泡菜,好夠味...


石頭窩飯可以雞/豬/牛任揀一樣,因為之後叫O左豬肉,家姐唔食牛,所以要O左雞肉,不過重點唔係D肉,係個飯,真係我食過咁多個石頭窩飯最正既一個,有飯焦不過唔會"痴"低,好正好好味,加埋辣椒醬一流(唔食辣可以唔加),我一個人都食O左大半...


炒豬肉其實都入味,而且D肉好"諗",不過我覺得胡椒味重O左少少,但送飯都唔錯..


泡菜湯又係另一推介,其實佢唔大煲,大約有2-3碗咁上下到,不過超超超濃味,可以用佢加個白飯都OK,平時我都有自己整下泡菜湯,不過正宗真係好味好多,雖然有大蔥O個D,平時我唔食O架,不過因為佢煮得太好味,我清晒...

TOTAL$210,我覺得抵食,因為真係超飽而且樣樣都好味道,必定再去呀!!!

AZUMMA 亞之媽

尖沙咀金巴利街金利大廈3-B號地舖


P.S. 仲去隔離SHOP買O左辣青瓜添,呢間野好多泡菜類東東,個青瓜已經比我食晒,下次去要再入番D先..

沒有留言 :

發佈留言