2011年3月18日星期五

ELYSAMBRE ORGANIC MAKE UP WORKSHOP

近年興環保有機,由垃圾分類,買有機食物,到現時出街人人必備既環保袋,其實不難發現環保已經成為日常生活既一部份;對於喜愛綠色生活既一眾女士黎講,可以為環境出一分力,同時又可以扮靚,有機護膚化妝品必然係佢地既首選...


早前獲邀可以參加由法國有機化妝品牌ELYSAMBRE舉辦既S/S 2011 FRENCH ORGANIC MAKE UP WORKSHOP,親身體驗佢地既有機化妝產品..


首先由ELYSAMBRE既化妝師作簡單既品牌介紹,之後就開始叫大家卸妝(如果有化妝)同進行護膚程序啦...


每枱都有一SET SKINCARE,佢地既包裝都係以簡單為主,而且可以回收分解,夠晒環保O架!!!而成份都係採自天然有機植物,有部份仲可以REFILL添....


佢地EYE MAKE UP REMOVER雖然係水狀,但竟然卸妝力十分好,唔好話眼妝,全面MAKE UP都可以卸得乾乾淨淨,仲要唔會LUP..

卸完妝就要全面抹上TONER,加強保濕,再搽EYE CREAM,不過我覺得佢似EYE SERUM多D,質地清爽同埋係泵裝設計比較衛生...


最後當然要做好滋潤保濕啦,MOISTURISING FLUID既包裝好得意,好似某種飲料既PACKING,質地CREAMY但推開都幾易吸收...

化妝前又點少得MAKE UP BASE,打好個底上妝先會貼,白色CREAM狀質地好滋潤,所以少少已經夠搽晒全面...


因為今次用既粉底係POWDER狀,所以我地要做O左遮暇先,我主要係遮黑眼圈同印,所以用膚色既已經OK;雖然CONCEALER係膏狀,不過非常貼薄,而且質感比較水,我重覆塗抹都唔會厚,真係幾好..

MINERAL POWDER FOUNDATION係粉狀,首先用SPONGE沾上粉底印O係之前塗O左遮暇既地方,因為用掃好易掃走晒之前既CONCEALER O架,印完就用掃全面打圈上,直到皮膚冇黏膩感為止,因為係粉狀,用完佢連碎粉都唔使搽,夠晒方便...

打好底妝,就開始畫眉同眼啦,我比較鐘意EARTH-TONE顏色,所以揀O左藕紫同啡色既配搭,如果想實色D可以用手指上,但我怕麻煩,所以都係用棒搽...


EYELINER有LIQUID同PENCIL,我平時化妝係2樣都用O架,先畫PENCIL,再畫LIQUID,咁樣就會自然得黎又實色,佢地既顏色都幾靚,尤其係藍色同紫色,搽埋MASCARA眼妝就完成晒啦...


BLUSH有好多顏色呀,因為我皮膚比較白,所以揀O左PINK,不過佢D色真係非常顯色,用掃搽少少已經夠;化妝師仲教我地,用掃既一邊沾上BLUSH,落O係面珠位打斜掃,之後反另一邊冇沾BLUSH既掃,向面珠掃回,咁樣就可以搽得均勻唔會一撻撻啦..

最後O係眉骨位同T-ZONE搽HIGHLIGHT,仲有唇膏就化好成個妝LU...


上WORKSHOP時飲到酸酸地既果汁飲品,原來都係佢地公司出品既,DE-STRESS真係好O岩香港人飲,早知飲多幾杯,HAHAH..

ELYSAMBRE雖然係ORGAINC化妝品,不過顏色方面都做得好出色,而且粉質好貼好幼,仲可以有REFILL賣,環保之餘仲更實惠,教我如何不買它!!!


完成WORKSHOP之後,貼心既STAFF仲每人送上一份GIFT,有GREEN MINERAL POWDER FOUNDATION KIT同SCRUB & MASK SAMPLE,返去當然要開黎試下..

ELYSEAMBRE:

Shop 202 Harbour City
Ocean Terminal, Tsim Sha Tsui, KLN

Counter SL224, L2, Langham Place Seibu, Mongkok, Kowloon

沒有留言 :

發佈留言