2011年3月8日星期二

緊緻提升@BELLA LIFTER: SALON篇

上回分享過BELLA LIFTER DAY MOISTURIZER既兩星期用後感,今回就介紹一下配合LIFTER全系列使用既ELASTIN LIFTING TREATMENT,務求將FIRMING效果發揮到最好..


位於銅鑼灣新開既BELLA SKIN REJUVENATION CENTRE,地方好乾淨明亮,有無敵海景O架!!!


除O左出面休息既地方,房間入面都有落地大玻璃,有自然光,唔似平時去做FACIAL既地方,都係黑沉沉既,不過當然你想私密D,落窗簾都OK..


除O左有景睇,房入面都好乾淨,麻雀雖小,五臟俱全...


所用既都係BELLA SKINCARE,有部份好似LIFTER系列咁係可以比客人買返屋企用O架,而小圖既就係今次用黎導入既針微導入儀..


因為今次會有埋肩頸按摩,所以美容師WINNIE提醒我要換衫,換完就正式開始LU..

1. 清潔:
先卸妝再清潔,我係放O左工先去做,所以有化淡妝,有畫EYELINER同MASCARA,不過WINNIE好細心同我慢慢卸,力度好輕不過卸得好乾淨(因為我做完FACIAL有CHECK清楚)..

2. 磨砂:
用既磨砂粒子好幼細,打圈按摩完就過水...

3. 蒸面/針清:
開機時會問下溫度會唔會過熱,又會幫我嘴唇搽上LIPBALM怕乾,真係好細心,之後針清雖然有少少痛,不過我可以接受既..

4. 修眉:
本身我好少修眉,所以我都係叫佢同我修下D雜毛就OK,不過佢真係修得好好,一D都唔痛,而且連眉心位既毛都修得好乾淨...

5. 微針導入+LIFTER系列兩枝SERUM:
首先導入高濃度既ESSENTIAL REJUVENATING SERUM打底先,之後導入FIRST WRINKLE REPAIR SERUM,過程唔係好耐,不過FEEL到佢一路整,一路幫我FIRMING...

6. 按摩:
用LIFTER DAY MOISTURIZER作MASSAGE CREAM,因為佢營養豐富,而且好CREAMY,用黎做按摩好適合,WINNIE手勢非常好,尤其係按穴位既時候,有力度我最鐘意..

7. 面膜:
搽上LIFTER FACE RENEWING MASK,再加上倒膜..

8. 肩頸按摩:
呢PART係我最期待既環節,同時亦都冇令我失望,因為佢真係夠力按,而且按到我D穴位同筋,有酸軟同痛既感覺,不過我覺得咁先係正!!!

9. 搽SKINCARE:
最後起O左倒膜,就搽上LIFTER系列既SKINCARE,個TREATMENT就完成啦..


仲有杯花茶飲下添,做完TREATRMENT個人好似精神O左喎!!



BEFORE:

TREATMENT前O係公司影既,雖然有日日用LIFTER DAY MOISTURIZER,水腫比以前改善O左,不過當然配合埋做機就更加好啦..

AFTER:

第2日朝早O係公司影既,好明顯係FIRM O左好多,面頰位收緊O左,而且上妝好貼,因為皮膚乾淨O左嘛...

P.S. 不過可能我皮膚比較薄易敏感,所以針清完D紅要2-3日先散晒呀,如果你皮膚同我相似既話,可以同美容師講聲先..

今次TREATMENT有成個半鐘,真係樣樣做到足,尤其係美容師WINNIE好細心,而且力度好夠,仲要佢地一D都冇SELL過,呢樣非常抵讚,有興趣不妨BOOK黎試下...

沒有留言 :

發佈留言