2011年3月29日星期二

日本大HIT美肌飲品--CHOCOLA BB(上)

"CHOCOLA BB, B FOR BEAUTY"!!相信有睇開電視既各位都一定有聽過呢句SLOGAN,最近晚晚都賣既日本美肌飲料廣告,話有豐富既維他命B,可以促進皮膚既新陳代榭,同時燃燒脂肪,講得咁吸引,有咩辦法唔去試下先得..


CHOCOLA BB DRINK BIT $199/1盒10枝


每日1枝,都幾方便不過樽身有D重..


冇睇錯呀,佢真係零熱量既飲品,仲有好豐富既維生素B2同B6..


每枝都幾滿下,而且樽身印有BEST BEFORE日期,可以安心飲用..


鮮黃色既CHOCOLA BB,甜甜既味道,初時飲覺得有少少似藥水味(個人意見),不過飲多幾日又OK;我有時會加水溝開,覺得味道會清淡D..


飲O左2個星期既時間,其實皮膚明顯係SMOOTH O左,同埋毛孔有收細到..


不過我O係飲用第1個星期時,下巴爆O左粒大瘡,平時我都好少生D咁勁既瘡,所以我都唔肯定關唔關CHOCOLA BB事,但飲到第2個星期後,粒瘡就退番晒啦,唔知係咪排毒既現象呢???

黎緊仲有2星期先夠28日,希望我D皮膚可以愈來愈靚啦,下集再分享...

沒有留言 :

發佈留言