2011年3月17日星期四

皮膚大掃除好物@SOTHYS

早前收到一份做SOTHYS FACIAL前既TRIAL SET,可以比我事前嘗試一下佢地既產品先.因為做DEMO時我對佢既PEELING同DEEP CLEAN非常有興趣,所以急不及待就開黎用啦...


今次我試既係打O左星O個2包,GOMMAGE BLOLOGICAL SKIN PEELINGDESQUACREM....


GOMMAGE BIOLOGICAL PEELING

一包分量只可以用1次,質地係白色CREAM狀,乾手乾面推開薄薄搽一層...


待7-8成乾(會見到變得有少少MATTE狀),再用手輕輕捽開,呢個時候會有好多屑出黎,最後用濕化妝棉/SPONGE抹走,用清水洗乾淨就OK...


用完真係覺得乾淨同滑O左,尤明鼻翼位同下巴...


DESQUACREAM

呢個DEEP CLEAN既質地同用既方法好特別,佢係膏狀,每次其實用手指頭位咁多已經OK,用之前加水溝稀佢,再全面搽勻..


差不多乾就用濕既化妝棉輕抹,再加少少水O係面打圈,待乾再抹,如是者重覆3次到,直至抹乾淨為止...


真係超級乾淨,最驚喜係PEELING+DEEP CLEAN冇令我敏感既皮膚過敏不適,因為平時我唔會2樣同時做O架,而且用完又唔會話覺得好乾,當然你鐘意可以之後敷番個保濕MASK啦,不過耐唔耐一次咁當做大掃除都唔錯喎!!

ALCHEMY TECHNOLOGY BEAUTY 艾卡美科技美容

尖沙咀漢口道39-41號怡達中心1樓

沒有留言 :

發佈留言