2011年3月4日星期五

瞬間亮肌@LANCOME

正當近年黎大家高唱"一白遮三醜"既時間,天生皮膚比較白既我卻沒有特別鐘情於美白產品,因為自從廿五歲之後,做好保濕同抗衰老已經列入我既頭號護理目標;而且以前用過唔少美白產品,膚色的確係白O左,不過換黎係皮膚質素反而變差,而且怕美白成份濃度太高,會產生過敏...

或許聽過唔少人有我同樣既問題同訴求,LANCOME新出瞬間亮肌系列,除O左更有效去斑同改善膚色不均,仲可以整體提升皮膚質素,同時滿足晒你幾個願望喎!


3件新既LANCOME瞬間亮肌產品...


全方位瞬白亮肌精華素 $620/30ML

黑色素體含有數百萬個黑色素顆粒,以專利酵母萃取物刺激角質細胞內溶酶體的形成 ,加強黑色素體分解的機制,溶解表皮細胞中過多的黑色素;加上鞣花酸、甘草萃取物、MelaNO複合物、玫瑰及薄荷萃取物,中和誘發黑色素合成作用的發炎訊號,全方位控制黑色素體周圍的黑色素形成...


LOTION質地,推開好薄身,每次我全面用上約5毫子份量,O係有印同斑既位置再搽多一層,基本上按摩幾下已經吸收晒,仲可以代替埋保濕精華添;因為佢既保濕度好夠,用完唔乾但又一D都唔油膩,好鐘意呢個質感...


全方位瞬白亮肌化妝水(MOIST)


TONER有分MOIST同VERY MOIST,唔係冬天既話,用MOIST都已經可以,以往用過部份美白TONER,抹完係白O左,不過係過度清潔咁,乾到死;反而呢隻似保濕TONER,用完水份充足,只係初初用既時候,面珠位有少少刺痛感,大約用O左3日左右,呢個感覺就開始消失...


全方位瞬間亮肌緊緻晚霜


平時選擇面面霜我冇特別要分日同夜,主要係怕晚霜會過份滋潤,用完會起粒粒呀!!!不過佢呢個我覺得OK喎,或者我而家皮膚比以前乾,個TEXTURE我覺得O岩O岩好,15ML我用到出文呢刻,已經用剩1/5,可想而知我覺得佢幾正....


用前用後雖然我影出黎有D色差(影O個時都唔知,影完先覺...),不過D印真係淡晒,上圖既係新印,O岩O岩用既時候有,用O左2個星期時間,幾乎冇晒咁滯..

下圖既係舊印,已經好耐時間(半年都有啦),係淺O左少少既,不過唔係好明顯...


色斑方面依然差唔多,不過周圍膚色好似均勻O左,同埋平滑一D..

整體方面,我覺得膚質係有輕微改善,佢去新印非常得,而且質地唔油膩,唔怕呢頭個印未去完,O個頭又生多兩粒暗瘡,佢係絕對冇呢個問題;不過去斑方面,兩個星期似乎分別唔太大,但膚色真係明亮O左D既,而且佢保濕方面做得非常好,如果你真係想全面美白,要全線用晒瞬間亮白LINE,都絕對係OK,唔會覺得乾..

之不過如果你係油性皮膚,或者你就要選擇性用佢既產品啦,枝精華素同TONER可以照用,但NIGHT CREAM可能你會覺得太潤;不過唔使怕,佢同系列仲有乳液比較爽身既產品可以揀,一般皮膚應該輕易搵到合適既選擇..

想知多D瞬間亮白產品資料可以按此

如果想UPDATE最近情報,就要LIKE LANCOME FANPAGE

沒有留言 :

發佈留言