2011年3月28日星期一

減肥大作戰PART THREE: KILO OFF 24 (7天篇)

最有效既減肥方法,其實都係離不開節食同運動;不過對於我黎講,長期坐O係OFFICE加上零運動量,似乎只可以從節食一環著手。然而每個人既飲食習慣都唔同,要有效控制飲食,一定要訂下一個長久又可行既飲食方法..

知道自己既死穴係零食,所以反而三餐要食足,以多菜少肉為主,食得飽D反而減少食零食既機會;不過呢個方法係一場持久戰,尤其係到O左減重既平台期,所以需要搵個幫手去PUSH下,加快減肥既進度,等見到成績先可以堅持落去。今次我就試下新出既KILO OFF 24,去年試過佢既果汁效果唔錯,而膠囊裝似乎更加方便..


KILO OFF 24 $288/1盒60粒


24小時燃燒脂肪真係好吸引,每日只需要早餐同晚餐前進食各2粒...


雖然係膠囊裝,不過唔大粒亦都冇味道,用水送服就OK..
如果想效果更加好,可以配合埋佢既瘦身飲料,去水腫減肚腩呀!!!


瘦身果茶 $88/1盒7包


如果想瘦得快D,就要每日2杯,如果只係FOR KEEP FIT既,可以1日1杯...


果茶一沖出黎非常香,好似啫喱粉開水時個味,不過飲落其實係冇味道O架..


瘦身咖啡 $88/1盒7包


佢既卡路里比果茶再低D,如果飲唔慣齋啡,可以加少少脫脂奶同代糖去飲..


沖出黎同一般咖啡無異,好香而且味道唔錯..

瘦身飲料我建議餐與餐之間飲效果最好,平時我會進食完後飲用,可以幫助消化而且冇咁快有肚餓既感覺;一次一包只要用熱水沖就OK,O係公司飲都好方便,因為佢既粉質好幼細,一沖即溶,唔怕會凝固到一舊舊..

KILO OFF 24 + 瘦身飲料已經進行O左7日,加上我有多菜少肉,戒O左零食,其實我既減肥進度唔錯,排便量亦都多O左;平時我只會早上去TOILET,但食用O左KILO OFF之後,有時晚上都有得再去,但放心並唔係肚瀉,只係正常排便,所以肚腩係瘦得最快既地方..

黎緊我仲有8日先完成整個療程,下一篇我會介紹下我3餐食D咩,同埋終極既瘦身成果,有興趣就要MARK住啦...

沒有留言 :

發佈留言