2011年2月8日星期二

試戴篇: 激讚淘寶手工假眼睫毛

早前出O左篇O係淘竇買既手工假眼睫毛,估唔到好多人都好有興趣喎!!!O個次我買O左6款,其中1款我以前買過亦都示範過就唔再影啦,想睇可以搵番我D舊文;今次我就示範其餘5款,為O左試真個效果,我只係畫O左少少眼線就貼啦,亦都冇夾眼睫毛同搽MASCARA..


A-7 超級自然款,透明梗,貼完好似真睫毛一樣,O岩平時淡妝用....


#218 同A-7相似,都係自然款,透明梗,不過就比較長..


E-22 放射狀假眼睫毛,濃密亦都纖長,但都好自然,非常貼眼型..


E-22 自然濃密型,因為有長有短睇落唔會誇張,戴O左有隱形眼線效果..


F-2 濃密型,透明梗,戴上眼有少少誇張,O岩化全妝OR SMOKY EYES時用..
P.S. 淘寶手工假睫毛因為比較軟身,所以唔適宜重覆用太多次,除非你真係好有心機慢慢洗啦,而我平均每對一般只會用1-2次,視乎款式而定,不過佢真係好平所以唔會肉痛...

沒有留言 :

發佈留言