2011年2月1日星期二

最強睫毛膠水大比併: FIXER EX VS EYE'S CHIC

因為太鐘意貼假眼睫毛,而且我對眼比較多油同眼水,所以一直尋找一枝好用既假眼睫毛膠水,耐何香港有既選擇真係太少,上次O係卓悅買O個枝EYELASHES FIXER EX其實都已經算係好好用O架啦...


EYELASHES FIXER EX...

不過佢有一個缺點,就係貼普通梗係OK,仲幾實添!!!但一貼透明膠梗就唔得啦,我試過幾次用透明梗既假眼睫毛真係去去下街甩呀!!好樣衰!!!所以唯有又再搵下啦,終於O係ENID發現O左呢枝好野...


EYE'S CHIC EYELASH GLUE $50/8ML @ ENID


佢係日本生產,仲有黑色既,而白色呢枝除O左可以貼假眼睫毛,仲可以當雙眼皮膠水..


比較下2枝膠水,之前以為FIXER EX已經好快乾,但原來EYE'S CHIC仲快變透明....


一開始我講貼透明梗假眼睫毛既問題,見唔見到???FIXER EX搽完O係透明梗因為太水,佢係會變O左一點一點,相對上有D位係冇O左膠水O架,我估亦都係咁所以會易甩..

EYE'S CHIC就冇呢個問題,搽透明梗假眼睫毛個邊仲明顯見到一條,乾O左都係咁,所以貼上眼一定會夠晒實...


再做個TEST,用佢貼上3層紙巾上,用夾一拉,FIXER EX既假眼睫毛係有部份連紙巾一齊拉起,但有部份明顯見到睫毛邊同紙巾分開O左,有好大個空位..

EYE'S CHIC係完全成條假眼睫毛邊貼位紙巾一齊拉起,黏貼力明顯比FIXER EX更好,係暫時黎講我覺得係最好既膠水,以後任何梗既假眼睫毛都可以放心用啦....


去到當然唔止入手枝膠水啦,仲有呢個咁可愛既NAF甜甜圈假眼睫毛收藏盒,有白色同粉紅色,我揀O左PINK呀,$34 @ ENID


真係好的骰O架,又薄身,打開有2格可以放2對假眼睫毛,O岩晒有時返工趕時間貼唔切,拎埋枝膠水同佢就可以啦,夜晚要去街街必備...


示範下幾對靚靚假眼睫毛先,AK舞伶應該唔少人都用過啦,我都幾鐘意,因為質素真係好好,戴足成日都好舒服,而且可以重覆使用幾次,除開咁計其實都抵用..


下假眼睫毛我係第一次嘗試,其實都幾自然,不過我會剪一半貼眼尾,配埋少少閃啡SMOKY EYES,其實好靚,呢個眼妝我好滿意,打算新年都咁化先...


另外舞伶就自然D,我用O個日化得好淡,只搽O左少少EYELINER同淺色閃眼影,唔近睇其實會以為係自己本身既EYELASH添...

台灣既化妝品同工具真係好多選擇,而且價廉物美,就以假眼睫毛收藏盒為例,咁CUTE又實用既香港真係冇乜,之前我搵O左好耐都唔見呀!!!而家除O左去佢地ENID SHOP同ONLINE買,以上既貨O係SASA同部份COLORMIX都已經有得賣啦,我仲見到好多唔同既台灣假眼睫毛添.有興趣可以去睇下..

ENID台灣美妝專門店

沒有留言 :

發佈留言