2011年2月2日星期三

DIY E-NAIL: 可愛鯨魚篇(有假甲真甲示範圖)

上次去MIRUKU入手O左盒E-NAIL玩彩盒,返屋企即刻畫O左個企鵝甲,真係好易畫又好玩,快乾就O岩晒我啦,因為我冇咩耐性嘛!!!應承O左大家會出既鯨魚甲已經畫好O左啦,不過我冇白色裂甲油,可能同個圖會有少少出入..


E-NAIL玩彩盒書仔示範圖...


工具: E-NAIL玩彩盒白色&黑色,KONAD兩用彩繪筆黑色&白色,LAVENDER色甲油..


假甲示範圖...


真甲示範圖...

我真係比心機逐個STEPS畫同影比大家睇O架,應該都好易睇得明...


因為真甲既我係圓甲,所以個底冇畫得假甲咁闊,如果你係方甲就冇呢個問題啦,不過圓甲出黎好似可愛D喎,係咪????!!!HOHO...

呢盒E-NAIL彩繪盒真係好好玩呀,睇黎成為O左我既近日新寵啦!!水性基底既關係,如果畫O左上甲未乾都仲可以一抹就抹走,工具都係O架,未乾我用TISSUE已經抹乾淨,唔使用洗甲水抹,畫完唔會搞到成屋一陣味,尤其係夏天開冷氣O個時,真係有排都唔散,對自己同指甲都健康D...


講開指甲健康,之前我成日搽甲油,又冇咩時間打理,D甲邊好乾又有硬皮,指甲有時仲分層斷添呀,所以上次去買野,入埋枝ECO NAIL特效滋潤指緣油,擺O係公司同手袋都得,有時間就拎出黎搽下...

佢好得意O架,有2層,入面有好多種唔同既油同精華: 荷荷芭油,橄欖油,維他命A ,E,B5,仲有玻尿酸同蘆薈萃取液,只要用之前搖下佢就OK啦...


搽完D指甲真係靚好多,一枝其實都好襟用,我1日搽1-2次,應該可以用上至少半年,為指甲扮靚,都要做好護理先得O架!!!大家有興趣都整個靚甲過新年啦..

年三十晚,祝大家新年快樂!!!

MIRUKU SHOP

E-NAIL DETAILS:

ECO NAIL FANPAGE:

沒有留言 :

發佈留言