2011年2月11日星期五

"醉"人的護膚品~~藏人(深入篇)

話咁快已經黎到二月,天氣乍暖還寒之下,唔止身體要適應,皮膚亦然,唔係好易敏感O架;其實早於一個月前,我已經開始全套用藏人KURAHITO護膚品...
 

只係7日(初嘗篇)已經覺得有改善,想知用O左一個月既效果係點???係要睇落去啦..


美肌卸妝油

$220/120ML

CLEANSING OIL質地輕盈,係比較稀身既油狀,易推開而且加水乳化過程好快,一般底妝同彩妝都可以輕易卸走,但防水眼部彩妝最好用番專用卸妝產品啦!!
過完水冇油膩感,反而覺得好清爽,而且皮膚摸落柔軟幼滑...


美白肥皂

$99/90G

SOAP好易起泡,只要加水輕輕捽幾下已經OK,當然你想D泡更豐盈可以用起泡網幫手啦,但一般就咁加水已經可以..

唔好以為用SOAP會好乾,只係同平時用開既CLEANSER觸感唔同,用O左幾次慢慢適應之後,就會愛上佢清爽乾淨既感覺,而且用完皮膚光滑好多,因為乾淨O左,粒粒都會少D..


純米魔法水

$350/150ML

TONER係全系列最濃酒香既產品,水狀質地可以用雙手按面搽,亦都可以倒上COTTON PAD使用,效果差不多,不過用手上會更襟用,而配合COTTON PAD用就可以有潔淨功效..
用完皮膚好保濕,但又有少少涼涼地感覺,清爽唔LUP..


除O左當TONER用之外,佢仲可以當LOTION MASK敷,O係皮膚狀態唔好時候,用佢倒濕面膜紙敷5MINS,皮膚即時有急救效果,解決乾燥既問題,而且毛孔都會細D...


純米美白魔法乳霜

$420/43G

CREAM望落有D杰身,不過推開其實好快吸收,保濕同時有滋潤感,天氣乾燥時我會搽多少少按摩1MIN到,令皮膚更滋潤,尤其面額位置添;最近幾日天氣熱番少少,我就會搽薄薄一層,已經好夠保濕O架啦,仲可以當埋BASE之後直接上妝都OK..


搵番1個月前既相,仲有用O左7日同擒日影既相比大家比較下,係咪真係改善O左好多???整體改善O左皮膚質素,明顯比之前平滑有光澤,毛孔亦都有細緻少少..

最重要係我用呢個月皮膚冇試過敏感喎!!!平時呢D又暖又凍天氣成日轉既時間,我皮膚好易出事,但我竟然安全過渡,完全係意外收穫!!


佢而家做緊情人節SPECIAL OFFER,一SET4件有8折呀,原價$1,080,而家只要$864咋,想買就快手CLICK去網站落ORDER啦...

沒有留言 :

發佈留言