2011年2月24日星期四

懶人必備: IS CLINICAL CLEANSING COMPLEX

要數冬天最討厭既護膚程序,相信好多人都會選擇洗面,寒冷天氣之下,為O左皮膚靚靚仲要用凍水洗面,真係凍到打冷震O架!!!不過因為我係有用溫水洗面既習慣,所以我最討厭既反而係抹上涼到入心既TONER!!!!!真係討厭到曾經有個冬天,我係完全冇用過TONER O架!!其實我知咁係唔好既,不過抹又好凍,唔抹又唔得......所以當我知有隻CLEANSER用完係唔使抹TONER,真係開心死我..


CLEANSING COMPLEX 深層複合潔膚液 59ML

溫和全面的特效潔淨功能自推出以來備受各界注視與嘉獎,細緻溫和的活性泡沫配方 能有效地深入毛囊,徹底清潔,輕柔地去除皮膚表面的角質死皮、污染物和多餘油份, 讓肌膚使之更有效地吸收其他修護養份,亦可作卸妝之用。優質潔淨配方不會沖洗走 保護皮膚的天然油脂,配合抗氧化修護成份讓皮膚備受呵護...


其實我已經用O左成半O架啦,每次用5毫子份量已經OK...


本身係透明LIQUID狀,無色無味,加水易起泡,但唔多,搽上微濕既面略為按摩就可以過水啦;用完皮膚係好乾淨,不過又唔係乾淨到啜手O個隻,所以唔會覺得乾,皮膚摸落仲幾SMOOTH添,有時我會用佢按O係鼻同下巴位置1-2MINS,做埋DEEP CLEANSING...


YOUTH EYE COMPLEX係CREAM狀質地,好易推開,而且滋潤度十足,搽完好有光澤感,對乾紋有即時改善..


YOUTH COMPLEX質地同EYE COMPLEX有D相似,但會比較水潤一D,只要輕按幾下已經被皮膚吸收晒,好保濕但唔會LUP..


每日用完CLEANSING COMPLEX之後,只要搽上ESSENCE,EYE COMPLEX同CREAM就OK啦,方便但又好足夠,冬天只要呢4個STEPS已經搞掂,O岩晒怕凍又要做足護膚程序既我...

IS CLINICAL既護膚產品係無香料,成份天然又高濃度,就算係易敏感既皮膚都O岩用,而且比一般市面護膚品更快見效,所以雖然佢唔算便宜,但絕對係物有所值既...

沒有留言 :

發佈留言