2010年4月3日星期六

REEBOK幫我輕鬆搞掂下半身肥胖~~~

上星期拎O左呢對新款既REEBOK EASYTONE運動鞋,已經連續著O左7日啦,想唔想知瘦身效果如何呢???
大愛既銀+紫色配搭EASYTONE運動鞋..
鞋底有2個氣囊既設計,所以著O個時好似踩住野咁,比平時行路用多一倍力O架,行完有好似做完運動既酸痛感覺...
最初1-2日我只係覺得小腿痛,之後就開始到大腿同臀部,證明佢真係用到呢D肌肉...
個款比舊年出既更修身,更易襯,唔係做EXERCISE既時候,著LEGGINGS OR JEANS都一樣OK冇問題...
左: 未著EASYTONE前,右: 著O左一個星期...
唔知大家有冇覺得我條腿瘦O左FIRM O左???不過睇相又可能係難明顯睇到既,數據就冇得呃人啦...
因為我條腿都好粗下,我只會講個變化(+/-),實際數字就無謂嚇人啦....
大腿:
左: -1吋  右: -1吋
小腿:
左: 半吋  右: -4CM
臀: -半吋
度既時候真係有D唔敢相信,因為只係短短一星期既時間,已經有咁好既成績,為O左測試佢既效果,試著期間我係完全冇ON DIET,又冇搽任何SLIMMING PRODUCTS O架,運動係零,只不過我日日都著,連返工都有,而且最近因為工作需要,行好多路,有日最長行O左有4-5個鐘O架,唔知係咪因為咁,真係FIRM O左好多...
最正係佢瘦到臀部!!!!!!因為呢個位真係好難瘦O架,但我地成日坐OFFICE既OL又好易肥喎,而家只要著住佢,同平時行路冇分別,就已經可以靜靜雞瘦身冇人知,HOHOHO~~~~~
我要推介比好似我咁懶又想減下半身既穿各位,必試!!!

沒有留言 :

發佈留言