2010年4月13日星期二

好香草莓味道既PAPER MASK

前陣子我的美麗日記熱退O左之後,曾經興起過一排美肌之誌潮,好多SIS都大讚佢又平又好用,所以我都有襯佢做換購價時換過2片黎試,但唔知係咪我換唔O岩款,要O左綠色控油去豆O個隻,用完塊面好乾呀~~自此之後呢個牌子既MASK都唔敢再試....
直至2星期前,又O係MANNINGS見佢有換購價,一望~~咦~~???草莓味???幾吸引喎!!!又用$10/2片換黎試試....
個PACKING都幾靚,係福岡草莓納米面膜....
入面都係PINK~~~
功效寫得都幾吸引...
個MASK CUTTING就一般啦,但都幾貼面,但真係好香甜既草莓味,好香~~
ESSENCE都OK夠...
敷完10MINS之後都好多水份,保濕OK..
$10/2片真係幾抵玩,不過正價係幾多我就唔知啦,但冇敏感又好香甜既味我諗都幾多人會O岩,而且保濕都OK...

沒有留言 :

發佈留言