2010年4月10日星期六

第一次整CAKE GATHERING~~

生平一次CAKE都未整過,連家政堂都未上過,本身又唔係超鐘意西式糕點既我,今日應BEAR既邀請,同ELYSE,PUIPUI & MNWL一齊黎個整CAKE GATHERING~~~
因為我有事遲O左,所以同埋今朝要返工既ELYSE一齊去,上到去佢地已經O岩O岩開始啦!!!
今次我地整2款,OREO木糠布甸同拿破崙餅~~
之前BEAR已經好好一早買晒料啦,我地只需要分工就得,一開始我同ELYSE係負責打CREAM,之後入OREO碎同CREAM整布甸,再雪就OK,酥皮佢地已經整好啦~~
焗緊既拿破崙酥皮~~
快打手PUIPUI搞緊蛋白~~
焗好既酥皮~~
蛋白加合桃加甜蛋糕~~搞好拎去焗就係個餡啦.~~
蛋黃牛油醬~~用黎貼住酥皮同餡O架~~
夾好再加糖粉~~幾靚~~
拿破崙餅~~
因為有OREO碎剩,加埋上去,仲正~~
全部製成品~~
好多呀~~
OREO木糠布甸~~
因為MNWL要早走,佢又唔要D野,所以我地每人分多O左,我有4件拿破崙餅同5杯OREO木糠布甸...
頭先返黎比O左杯布甸同1件餅個朋友食...另外同阿媽KO O左杯布甸,雪O左真係好好味,不過幾肥下應該~~
今次好好玩呀~~下次要諗過另一個主題先,另外BEAR有D大驚喜野,下星期應該有得睇,好期待,HOHOHO~~~

沒有留言 :

發佈留言