2010年4月2日星期五

LEADERS CLINIC-CLINIE重點修護面膜

韓國產品文化真係入侵晒我屋企,本身好鐘意韓食,又鐘意睇韓國IDOLS,連阿媽都係韓劇FANS,最近愛上O左既印甲又係韓國出品,而家連護膚品都係呀~~~
今次BE X LEADERS CLINIC合辨既面膜試用活動有幸被揀中,而且我係BEAUTY BLOGGERS可以一次過試晒2款MASKS喎!!!正!!
2款面膜共10片...
茶樹油敏感修護面膜及I.P.L美白明亮面膜
韓國美容產品近年深受本地女士愛戴,最主要的原因是因為韓國品牌不單功效卓越,而且價錢更是意想不到的合理﹗由韓國首爾國立大學的一班皮膚學專家組成的LEADERS CLINIC 當然就是其中的表表者...
LEADERS CLINIC一直致力利用頂尖的科研技術研發性質溫和,適合各種皮膚使用的美肌配方; 亦從醫學角度研發出能為妳真正改善肌膚的美容方程式,
每片面膜已經由一班頂尖的皮膚科醫生為妳進行過各項皮膚測試,效果真正貼面,能滲透每寸飢渴的皮膚; 就如同讓皮膚渴下整瓶的營養成分一樣...

試用日期: 11日
試用次數: 6次
皮膚性質: 混合偏乾,易敏感起粒粒,毛孔粗大,有少許啡斑紅印...

茶樹油敏感修護面膜:
有少許茶樹精油味道,ESSENCE好多,敷完有少少舒緩作用,不過覺得有D LUP,我要用TONER抹O左先搽護膚品,但佢真係保濕+滋潤既...
I.P.L美白明亮面膜:
本身冇咩味道,ESSENCE一樣好多,不過佢比茶樹清爽D,用完我唔需要抹,直接按摩完就可以搽護膚品,而且膚色真係比較明亮...
片MASK真係好貼面,水份好足O架...
再ZOOM近D睇,FIT晒..
尤其鐘意佢可以貼近埋眼下皮膚,一次過當埋EYE MASK添...
用完皮膚充滿水份光澤O架...
後記:
2隻MASK我個人比較鐘意美白O個隻,因為爽身少少,茶樹我覺得O岩秋冬天用,又或者皮膚好乾既人用,不過2隻MASK用完都冇敏感,性質溫和,CUTTING亦都好好,好FIT好貼面,而且貼連眼底皮膚呢點好值得讚,尤其係敷美白MASK,冇理由面係白O左,對眼唔跟住白嘛,咁樣既MASK就可以解決晒呢個問題啦...
韓國出品真係平靚正,咁我又加多樣沉迷既韓國ITEMS啦...

沒有留言 :

發佈留言