2010年4月30日星期五

OPI TINY TAKEOUTS--HONG KONG COLLECTION試色

今日分享埋我另一SET MINI NAIL POLISH--OPI THE HONG KONG COLLECTION,買呢個係睇中隻藍色先,不過竟然有另一隻色仲靚~~~
OPI TINY TAKEOUTS--HONG KONG COLLECTION
RED MY FORTUNE COOKIE 3.75ML
DIM SUM PLUM 3.75ML
SUZI SAYS FENG SHUI 3.75ML
RAPIDRY TOP COAT 3.75ML
SUZI SAYS FENG SHUI..
隻色比我想像中靚,正藍色我好少買O岩,呢個好GOOD~~~
RED MY FORTUNE COOKIE..
呢個色係出奇地靚,好襯我膚色,鮮紅色靚靚靚.....
DIM SUM PLUM...
搽出黎係紫色帶紅,其實都係靚,不過我好似本身都唔少呢類既色..
佢既甲油比COLOR CLUB厚身少少,所以搽既份量唔需要好多...
枝TOP話係RAPID DRY,不過比起我枝SECHE真係差好遠,好在佢好細枝...
COLOR CLUB同OPI都係MINI SET,不過SIZE差成半呀,仲要OPI貴D喎,不過佢D色就實少少,即係用量又少D咁囉...

沒有留言 :

發佈留言