2010年4月4日星期日

BLOGGERS玩甲日之新甲

擒日去O左ELYSE屋企玩甲,一行好多人呀,除O左ELYSE,有我,SUMSUM,KANIX,AYANKI,KTY,COOMBE,BABY_YEE同SWEETSWEET,另外KANIX個囡囡都O係度呀...
平時華富都有去下,不過華貴就真係第一次去咋,我仲一早同KTY ORDER O左要食榮記,YEAH!!!一上去就開餐..
我冇影到相呀,所以要睇玩甲情況既可以去其他BLOGGERS度睇,我只係番屋企影底對手甲咋...
今次用O左KANIX枝CHINA GLAZE LUBU HEELS,好靚O架,係黑底紅閃粉,另外用O左M70版,原本仲想加個爆炸圖上去,但因為隻白色太SHARP,加唔到啦,只好貼D閃石上去,用O左KTY既紅色心心,好鬼靚O架,早知偷幾粒走,HAHAH..
製成品...
係冇其他BLOGGERS咁靚O架啦,因為我又掛住吹水..HAH..
呢幾日唔使煮飯,KEEP多幾日應該OK既...
下次要再玩過,YEAH!!!

沒有留言 :

發佈留言