2010年4月26日星期一

清貨行動: ACTION 23

 
識我既人或者睇開我寫既BLOG,都知我用野算幾快,所以有時一個月會出兩次清貨文都唔定,不過最近真係太忙啦,公事私事都係,用野慢O左,今次相隔O左成個半月先出,真係好少有...
THE BODY SHOP NUTRIGANICS SMOOTHING NIGHT CREAM 50ML
--呢枝野用O左我好耐啦,有成4個月有多,每次已經吱一大泵搽埋頸都咁襟用,最初試O個時係1月,天氣仲係凍同比較乾,O個時用覺得有少少唔夠潤O架,不過到O左3月開始,又覺得佢有D LUP喎,而家終於可以O係夏天前用晒,好在....
左起:
LOREAL HYDRAFRESH WATER PLUMPING MASK 100ML
--CREAM FORM既MASK,出乎意料地好用,而且幾襟,我用O左有差唔多半年,敷完好SMOOTH,有少少保濕同滋潤,沖涼時敷最GOOD~~
SALLY HANSEN MEGA SHINE TOP COAT
--一向既忠實FANS,搽O左佢甲油係襟D又令好多,不過自從團購O左SECHE之後,已經有D變O左心,因為仲平過MEGA SHINE,唯一唔好就係要撞O岩有人開團先買得囉,MEGA SHINE只要WATSONS就買到,比較方便...
洗樸液
--用O左好多枝啦,唔使再多講..
NEOSTRATA GEL PLUS 10ML
--竟然我係敏感皮膚用都冇事,我覺得用佢搽暗瘡好過當DEEP CLEAN,1枝10ML夠我用半年..
THE BODY SHOP NUTRIGANICS TONER 150ML
--又係用O左好耐,因為用用下覺得LUP,而且抹O個時有D泡怪怪地,不過冬天O個時用都OK O架...
ESSENTIAL HAIR TREATMENT
--年幾前買SET裝有既,用得少冇咩效,用得多又LUP...
CLINIQUE DERMA WHITE BRIGHTENING ESSENCE 30ML
--今年第一枝用既美白ESSENCE,GEL FOAM幾O岩HK潮濕天氣用,快吸收唔LUP,又有少少保濕唔錯,但皮膚乾既SIS用可能覺得唔夠潤,搽O左面色真係均勻好多,同埋BRIGHT一D..
REVLON COLORSTAY ONE STROKE DEFINING LINER-03
--大愛既EYELINER,軟身易畫色又靚,不過都會有少少甩,但唔嚴重我覺得OK,呢枝用到短得不能再短LU,用O左半年到....
ROC MULTI-CORREXION SERUM 30ML
--LOTION FORM既ESSENCE,不過搽上面超快吸收,用完好SMOOTH同真係有FIRMING效果,好掂~~
ROC MULTI-CORREXION EYE CREAM 15ML
--質地係LIGHT CREAM FORM,好爽身又LUP,質地輕型,幾保濕...
PAUL & JOE MAKE UP BASE 03 30ML
--好滋潤既BASE,冬天好O岩用,唯一唔好係冇防晒,同埋夏天用會LUP...
GEOFLAIR AROMA LOTION 30ML
--好香好RELAX既LAVENDER味,質地而家用O岩O岩好,有D保濕又有D潤,同時又唔會LUP..

沒有留言 :

發佈留言