2010年4月22日星期四

IPOD TOUCH/IPHONE幫我揀香水~

IPHONE/IPOD TOUCH愈黎愈多APPS,估唔到而家連香水都可以幫我揀埋..
講緊既係ESTEE LAUDER集團既ARAMIS AND DESIGNER FRAGRANCES部門,透過ASCENT個性香氛測試系統,就可以輕易搵出出屬於您個性香氛啦,最O岩D有選擇困難既人....
今次試玩既地方係O係銅鑼灣時代廣場B1地庫(CITYSUPER傍)..
今次既香水有DKNY,TOMMY HILFIGER同ARMIS...
配合LIMITED EDITION既DKNY,好多糖果好COLORFUL~~
去到登記好資料就可以開始玩啦,成堆香水擺O係面前...
透過圖片同聲音,用直覺選擇...
最後....我主要係高雅..估唔到...
仲有休閒型同魅力型....
冇錯,即刻3隻我都有...BA話好少亞洲人會咁,同我多心既性格有關???
基本上咩香水都O岩我....
最後我要O左DKNY LIMITED EDITION既櫻花味...
因為隻色太靚啦實在,又係LIMITED EDITION(HOHOHO..大家一見限量就好想要),味道係花香+少少果香味,O岩晒夏天..
P.S. 最後好多謝BLOGGER閃閃,等我有機會又玩又拎...
大家有興趣都可以去玩下O架,佢擺到下星期一...

沒有留言 :

發佈留言