2010年4月21日星期三

美食DIY: 大豆芽炒肉碎

之前教整個好簡單既韓式年糕,今次就教好多工夫既懷舊菜,亦都係我阿媽既拿手小菜,同我既至愛...HOHOHO...
材料好少,只要大豆芽(唔好買錯芽菜呀~~~),豬肉,少許蒜蓉就OK...
STEP 1: 將大豆搣晒出黎先...
STEP 2: 刴碎佢,要有咁碎得咁碎O架...
STEP 3: 隔晒水份備用..
STEP 4: 芽菜(大豆芽條莖)既處理同大豆一樣....
STEP 5: 刴碎晒..
STEP 6: 隔水份備用...
P.S. 係咪好奇怪點解一條大豆芽要分開晒,因為粒大豆要用多D時間煮,而且一般會較多草青味...
STEP 7: 豬肉刴碎(我唔記得影...),加少少生抽,雞粉同生粉撈勻佢...
STEP 8: 將大豆炒O左先...之後撈起...
STEP 9: 再炒埋芽菜...又係撈起..
STEP 10: 落蒜蓉起穫,加肉碎炒熟..
STEP 11: 再將其他大豆同芽菜落晒去,加少少雞粉,快手炒到乾身..
整好啦~~~
睇落唔似咁多工夫呢???但懷舊餸就係咁O架啦,料唔係貴但好嘥時間..
用佢我可以食2碗飯都得O架,唔知有冇人同我一樣都咁鐘意食呢個菜...

沒有留言 :

發佈留言